Digitale veiligheid speelt vanzelfsprekend al sinds de oprichting in 2007 een cruciale rol bij 10FORIT. Dat wij dit goed geregeld hebben, blijkt wel uit het feit dat wij nooit ongeregeldheden…
Lees verderRegels en wetten. We vinden ze in het groot en in het klein. In het klein vinden we ze in het gezin en in het groot kan het gaan om verkeersregels. Houden we ons er niet aan, dan volgen…
Lees verderIn een tijd waarin concurrentie feller is dan ooit tevoren en klanten steeds hogere verwachtingen hebben, is goede klantenservice essentieel voor bedrijven die zich willen onderscheiden.…
Lees verder‘Goedemorgen, waar kan ik u mee helpen?’ Een vraag waaruit niemand kan leiden of deze gesteld is door een persoon of een chatbot. Steeds vaker wordt er binnen de klantenservice…
Lees verderArtificial Intelligence (AI) heeft de afgelopen jaren enorme vooruitgang geboekt en heeft zijn stempel gedrukt op diverse sectoren. Een opwindende ontwikkeling, is het vermogen van…
Lees verderAan iemands stem kunnen we veel afleiden. Is de persoon blij, boos, ongeduldig of meelevend? Zeker wanneer het aankomt op klantenservice is een stem belangrijk. Als klant wil men geholpen…
Lees verderDe afgelopen maanden lijkt kunstmatige intelligentie zich te ontwikkelen in sneltreinvaart. Een technologie die veel meerwaarde kan hebben voor het klantcontact bij woningcorporaties.…
Lees verderWe kunnen wel stellen dat we tegenwoordig in een digitale maatschappij leven. Leven doen we samen met digitale apparaten, producten kopen we online en AI is steeds meer onderdeel van…
Lees verderDe afgelopen jaren heeft er verandering plaatsgevonden. Veel verandering als het aankomt op klantenservice. Waar het ooit begon met direct contact met een medewerker van het bedrijf,…
Lees verderSinds ChatGPT vorig jaar online kwam, is er veel over te doen geweest. Er werd dan ook vol verwachting uitgekeken naar versie 4 die onlangs is verschenen. De chatbot wordt door…
Lees verderWat is het toch ieder jaar een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En wat was deze 13e editie - afgelopen…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Juni 2024 - Klantdenken Inhoud Mara van Sluis (Parteon): Klantdenken vervlechten in onze verduurzamingsopgave Jurrian Koks en…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.