U wilt efficiënter werken en tegelijk uw klantcontacten intensiveren en verbeteren. Dat is vaak lastig om te combineren. Met Eezycom – Service heeft u de oplossing voorhanden. Hiermee worden innovatieve communicatiemiddelen speciaal toegankelijk voor woningcorporaties. Zo bent u verzekerd van optimale communicatie met uw klanten.
Met deze tool krijgt u de beschikking over de volgende communicatiemiddelen:
Persoonlijk voicescript: benader uw klant persoonlijk, via keuzemenu’s en toevoeging van variabelen zoals naam en adres. Zo kunt u bijvoorbeeld een onderhoudsafspraak maken of de klant door laten verbinden met uw klantcontactcentrum. Een eventueel geschil kan zodoende direct opgelost worden.
Eezycom Voice AI: dit kan ingezet worden om klanten, zonder tussenkomst van een medewerker, van de juiste informatie te voorzien of het juiste gesprek te voeren en dat zelflerend. Ieder communicatiekanaal kan aangesloten worden op de applicatie en is het mogelijk bepaalde geautomatiseerde acties te verrichten.
Sms: bereik uw klanten snel en eenvoudig door middel van een smsflow met berichten die goed op elkaar aansluiten. Uw bericht krijgt de naam van uw woningcorporatie als afzender. De berichten kunt u eenvoudig managen, analyseren en aanpassen via het customer dashboard.
E-mail: via onze tool stuurt u gepersonal iseerde e-mails naar uw klanten. Deze e-mails worden gratis in realtime door ons verstuurd, in uw eigen huisstijl en desgewenst met een link naar de ‘mijnomgeving’ van uw corporatie.
WhatsApp: communiceer laagdrempelig en voordelig met uw klanten via WhatsApp. Uw klanten kunnen zelf aangeven via welke kanalen zij willen communiceren. Via het customer dashboard zorgt u op eenvoudige wijze voor klantgerichte communicatie. Bekijk direct of een bericht is aangekomen én gelezen.
Videotracking: het versturen van e-mails met een geïntegreerde video. Dit kan worden ingezet voor onder andere trainingsdoeleinden, instructies voor (nieuwe) medewerkers of voor klanten hoe ze kunnen inloggen op de mijn-omgeving.
Zet onze Service-tool in voor zaken als:
Software wordt aangeboden:
Wij geloven dat toepassingen op het gebied van artificial intelligence in 2019 zullen doorbreken.10FORIT is hier druk mee bezig en ontwikkelt op dit moment toepassingen om deze in 2019 veilig en met vertrouwen toe te kunnen passen. Wij stellen u in staat de juiste boodschap, op het juiste moment, in de juiste tone-of-vo ice, te verzenden via de juiste communicat iekanalen. 10FORIT biedt een toekomstbestendige communicatieoplossing waarbij alle kanalen samenkomen en beheerd worden.
In de woningcorporatiesector werkt 10FORIT o.a. voor Actium Wonen, Centrada, Dudok Wonen, Wonen Zuid, Woonstad Rotterdam en Woonwaard.
10FORIT helpt bedrijven en organisaties sinds 2007 om optimaal digitaal te communiceren. We zorgen ervoor dat klanten de juiste boodschap op het juiste moment in de juiste tone-of-voice ontvangen via de juiste communicatiekanalen. Dat doen we geautomatiseerd vanuit ons omnichannel communicatieplatform via telefoon, voiceberichten, sms, E-mail, WhatsApp en print.
We verzorgen klantgerichte, geautomatiseerde communicatie voor uiteenlopende organisaties, waaronder woningcorporaties, telecomaanbieders, incassobedrijven en verzekeraars.
Aantal medewerkers: 50
Aantal klanten in corporatiemarkt: 30
Actief in corporatiemarkt sinds: 2013
De afgelopen maanden lijkt kunstmatige intelligentie zich te ontwikkelen in sneltreinvaart. Een technologie die veel meerwaarde kan hebben voor het klantcontact bij woningcorporaties.…
Lees verderWe kunnen wel stellen dat we tegenwoordig in een digitale maatschappij leven. Leven doen we samen met digitale apparaten, producten kopen we online en AI is steeds meer onderdeel van…
Lees verderDe afgelopen jaren heeft er verandering plaatsgevonden. Veel verandering als het aankomt op klantenservice. Waar het ooit begon met direct contact met een medewerker van het bedrijf,…
Lees verderSinds ChatGPT vorig jaar online kwam, is er veel over te doen geweest. Er werd dan ook vol verwachting uitgekeken naar versie 4 die onlangs is verschenen. De chatbot wordt door…
Lees verderWat is het toch ieder jaar een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En wat was deze 13e editie - afgelopen…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine November 2023 - Digitale Fitheid Inhoud Trees van Haarst (Veenvesters): In één keer in z’n geheel naar de…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.