Unexus ontwikkelt en levert een omni-channel oplossing voor klantcontact centers en telefonie. Unexus heeft jarenlange ervaring in de corporatiebranche. De oplossing is gebaseerd op Microsoft technologie, en daarmee flexibel en gemakkelijk schaalbaar. Unexus bundelt telefonie, e-mail, webchat en social media kanalen (Facebook, WhatsApp) om via één universeel routeringsplatform klanten snel te verbinden met de meest geschikte, én beschikbare, werknemer. Het systeem koppelt met de belangrijkste ERP, CRM en KCS oplossingen in de branche om al le bedrijfsprocessen maximaal te ondersteunen.
Optimale beschikbaarheid
Hosted in de Cloud of in huis. Unexus Connect een VoIP en klantenservice oplossing over alle kanalen, gekoppeld met Office 365 (en Skype for Business) voor een optimale integratie in bedrijfsprocessen. Hiermee is Unexus Connect de perfecte oplossing voor woning - corporaties. Optimale klantenservice dankzij een gestructureerde en automatische informatieflow zorgt voor blije klanten én blije medewerkers.
Voordelen
Het centrale telefoonboek rekent af met onbereik- en onvindbaarheid. Presence management zorgt er voor dat zinloos doorverbinden verleden tijd is. Thuis- of Flexwerken? Dankzij de webbased portal is alle informatie overal beschikbaar. De app’s maken van elke smartphone een klein kantoor. Optimaliseer de call-flow om een snelle verbinding te leggen met de juiste (en beschikbare) medewerker. Facebook, WhatsApp en webchat zijn in te zetten als communicatiekanaal. Dankzij klantidentificatie en de bijbehorende contacthistorie is alle relevante klantinformatie direct beschikbaar. Draai handige rapporten uit om de kwaliteit te monitoren. Klantreviews kunnen gemakkelijk worden ingezet na een contactmoment. Rapportages geven helder inzicht in de behaalde resultaten.
Software wordt aangeboden:
Platform gebaseerd op:
Spraakopdrachten worden steeds belangrijker in de communicatie. Het Unexus platform is daar op ingericht en kan ook automatisch routeren op basis van spraak. Zo kunnen klanten zichzelf makkelijk helpen en houdt de woningcorporatie toch altijd in de gaten wat de klantvraag precies is. Sommige vragen kunnen door de Virtuele Assistent worden beantwoord voor een snelle klantafhandeling.
Richt uw klantcontactprocessen in naar eigen wensen en de beschikbaarheid van uw medewerkers.
Flexibel. Digitaal. Sociaal.
Veel corporaties gebruiken Unexus voor omni channel klantenservice of als VoIP communicatie oplossing. Altijd op maat naar de specifieke wensen van de klant.
Aantal medewerkers: 17
Aantal klanten in corporatiemarkt: 45
Actief in corporatiemarkt sinds: 2007
Gebruikersvereniging: Unexus Gebruikersgroep
Sinds de intrede van technologieën als ChatGPT en Microsoft Copilot hebben steeds meer corporaties kunnen ruiken aan de mogelijkheden van AI. Maar hoe gebruik je deze techniek…
Lees verderDat het gebruik van AI invloed gaat hebben op het werk binnen de corporatiesector, lijkt inmiddels onvermijdbaar. Maar hoe die toepassingen eruit komen te zien, dat is de vraag. Unexus…
Lees verderOm als woningcorporatie goed en betrouwbaar klantcontact neer te zetten, moet je kunnen vertrouwen op je systemen. Maar wat als je dat niet kunt en huurders regelmatig door storingen…
Lees verderAfgelopen woensdag ging ons communicatieplatform Unexus Connect live bij Woningcorporatie Woonin! Dagelijks handelt de woningcorporatie tot wel 1000 gesprekken af, met zowel huurders…
Lees verderZoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - November 2024 Inhoud Ferry van der Pal (Wonen Wateringen): Fusie leidt tot betere bijdrage aan de volkshuisvestelijke opgave…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.