Unexus

Korte productbeschrijving

Unexus ontwikkelt en levert een omni-channel oplossing voor klantcontact centers en telefonie. Unexus heeft jarenlange ervaring in de corporatiebranche. De oplossing is gebaseerd op Microsoft technologie, en daarmee flexibel en gemakkelijk schaalbaar. Unexus bundelt telefonie, e-mail, webchat en social media kanalen (Facebook, WhatsApp) om via één universeel routeringsplatform klanten snel te verbinden met de meest geschikte, én beschikbare, werknemer. Het systeem koppelt met de belangrijkste ERP, CRM en KCS oplossingen in de branche om al le bedrijfsprocessen maximaal te ondersteunen. 

Optimale beschikbaarheid 
Hosted in de Cloud of in huis. Unexus Connect een VoIP en klantenservice oplossing over alle kanalen, gekoppeld met Office 365 (en Skype for Business) voor een optimale integratie in bedrijfsprocessen. Hiermee is Unexus Connect de perfecte oplossing voor woning - corporaties. Optimale klantenservice dankzij een gestructureerde en automatische informatieflow zorgt voor blije klanten én blije medewerkers. 

Voordelen 
Het centrale telefoonboek rekent af met onbereik- en onvindbaarheid. Presence management zorgt er voor dat zinloos doorverbinden verleden tijd is. Thuis- of Flexwerken? Dankzij de webbased portal is alle informatie overal beschikbaar. De app’s maken van elke smartphone een klein kantoor. Optimaliseer de call-flow om een snelle verbinding te leggen met de juiste (en beschikbare) medewerker. Facebook, WhatsApp en webchat zijn in te zetten als communicatiekanaal. Dankzij klantidentificatie en de bijbehorende contacthistorie is alle relevante klantinformatie direct beschikbaar. Draai handige rapporten uit om de kwaliteit te monitoren. Klantreviews kunnen gemakkelijk worden ingezet na een contactmoment. Rapportages geven helder inzicht in de behaalde resultaten.

Specificaties

Software wordt aangeboden:

  • In huis/lokaal
  • SaaS
  • Cloud
  • Private cloud

Platform gebaseerd op:

  • Microsoft

Toekomstvisie

Spraakopdrachten worden steeds belangrijker in de communicatie. Het Unexus platform is daar op ingericht en kan ook automatisch routeren op basis van spraak. Zo kunnen klanten zichzelf makkelijk helpen en houdt de  woningcorporatie toch altijd in de gaten wat de klantvraag precies is. Sommige vragen kunnen door de Virtuele Assistent worden beantwoord voor een snelle klantafhandeling. 

Richt uw klantcontactprocessen in naar eigen wensen en de beschikbaarheid van uw medewerkers. 

Flexibel. Digitaal. Sociaal.

Referenties

Veel corporaties gebruiken Unexus voor omni channel klantenservice of als VoIP communicatie oplossing. Altijd op maat naar de specifieke wensen van de klant.

Bedrijfsprofiel

Unexus levert al ruim 25 jaar klantenservice oplossingen gericht op het verbeteren en vergemakkelijken van bedrijfsprocessen. Dankzij het inhouse ontwikkelingsteam is het mogelijk om aan specifieke klantvragen te voldoen. Unexus levert aan (inter-) nationale bedrijven, van corporaties tot energieleveranciers, en van politie tot aan vakantieparken. Koppel met bestaande ERP-, CRM- of KCS systemen. De implementatie (inclusief intensief project management, advies, training en onderhoud) wordt door onze ervaren Project Managers verzorgd. Zo bent -en blijft- u optimaal bereikbaar voor zowel uw klanten als uw medewerkers. Eenvoudig en altijd flexibel.

Aantal medewerkers: 17
Aantal klanten in corporatiemarkt: 45
Actief in corporatiemarkt sinds: 2007
Gebruikersvereniging: Unexus Gebruikersgroep

Contactgegevens

Unexus
Tolweg 3-IV, 3741 LM Baarn
035 7009 760

info@unexus.nl
https://www.unexus.nl

Unexus in het nieuws