Unexus ontwikkelt en levert een omni-channel oplossing voor klantcontact centers en telefonie. Unexus heeft jarenlange ervaring in de corporatiebranche. De oplossing is gebaseerd op Microsoft technologie, en daarmee flexibel en gemakkelijk schaalbaar. Unexus bundelt telefonie, e-mail, webchat en social media kanalen (Facebook, WhatsApp) om via één universeel routeringsplatform klanten snel te verbinden met de meest geschikte, én beschikbare, werknemer. Het systeem koppelt met de belangrijkste ERP, CRM en KCS oplossingen in de branche om al le bedrijfsprocessen maximaal te ondersteunen.
Optimale beschikbaarheid
Hosted in de Cloud of in huis. Unexus Connect een VoIP en klantenservice oplossing over alle kanalen, gekoppeld met Office 365 (en Skype for Business) voor een optimale integratie in bedrijfsprocessen. Hiermee is Unexus Connect de perfecte oplossing voor woning - corporaties. Optimale klantenservice dankzij een gestructureerde en automatische informatieflow zorgt voor blije klanten én blije medewerkers.
Voordelen
Het centrale telefoonboek rekent af met onbereik- en onvindbaarheid. Presence management zorgt er voor dat zinloos doorverbinden verleden tijd is. Thuis- of Flexwerken? Dankzij de webbased portal is alle informatie overal beschikbaar. De app’s maken van elke smartphone een klein kantoor. Optimaliseer de call-flow om een snelle verbinding te leggen met de juiste (en beschikbare) medewerker. Facebook, WhatsApp en webchat zijn in te zetten als communicatiekanaal. Dankzij klantidentificatie en de bijbehorende contacthistorie is alle relevante klantinformatie direct beschikbaar. Draai handige rapporten uit om de kwaliteit te monitoren. Klantreviews kunnen gemakkelijk worden ingezet na een contactmoment. Rapportages geven helder inzicht in de behaalde resultaten.
Software wordt aangeboden:
Platform gebaseerd op:
Spraakopdrachten worden steeds belangrijker in de communicatie. Het Unexus platform is daar op ingericht en kan ook automatisch routeren op basis van spraak. Zo kunnen klanten zichzelf makkelijk helpen en houdt de woningcorporatie toch altijd in de gaten wat de klantvraag precies is. Sommige vragen kunnen door de Virtuele Assistent worden beantwoord voor een snelle klantafhandeling.
Richt uw klantcontactprocessen in naar eigen wensen en de beschikbaarheid van uw medewerkers.
Flexibel. Digitaal. Sociaal.
Veel corporaties gebruiken Unexus voor omni channel klantenservice of als VoIP communicatie oplossing. Altijd op maat naar de specifieke wensen van de klant.
Aantal medewerkers: 17
Aantal klanten in corporatiemarkt: 45
Actief in corporatiemarkt sinds: 2007
Gebruikersvereniging: Unexus Gebruikersgroep
Woningcorporaties hebben iedere dag contact met een groot aantal huurders. Hoe zorg je ervoor dat al die bewoners niet alleen op hun manier hun verhaal kwijt kunnen, maar daarbij ook…
Lees verderDe rol van data wordt voor de Brabantse woningcorporatie Thuisvester steeds belangrijker. Zijn vastgoeddata altijd al belangrijk geweest, nu wordt ook de rol van andere data steeds…
Lees verderWoensdag is ons UCS platform bij Woningcorporatie Bo-Ex live gegaan! Bo-Ex heeft gekozen voor Unexus om de telefonie en het geïntegreerde communicatieplatform te verzorgen. Daarom…
Lees verderKlantcontact heeft bij woningcorporaties de laatste jaren een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Met alle nieuwe digitale mogelijkheden hebben corporaties nu legio manieren om op een…
Lees verderAfgelopen donderdag vond de corporatiesector traditiegetrouw haar weer weg naar Expo Houten, waar de twaalfde editie van…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine November 2022 - Huurderperspectief Inhoud Susanne Stouten (KWH): Goed huurdersperspectief wordt steeds belangrijker Sander…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.