De herfst brengt niet alleen prachtige kleuren en frisse temperaturen met zich mee, maar ook extra drukte door wateroverlast, lekkages en kapotte verwarmingen, waardoor je storingslijn al snel roodgloeiend staat. Bij DIRECT Klantcontact weten we als geen ander hoe we deze pieken moeten aanpakken. Met jarenlange ervaring in de contact center branche en in technische ondersteuning staan we klaar om jouw klanten te helpen, zodat jij je kan richten op wat echt belangrijk is. Wij nemen de herfstdruk weg en zorgen ervoor dat jij op elk moment kunt schitteren. Dit is hoe wij dat doen!
Samenwerking is cruciaal
Samen bereik je meer, zeker als het gaat om het managen van piekdrukte. Al jarenlang zorgen wij dat storingslijnen van onze opdrachtgevers – variërend van energieleveranciers tot technische dienstverleners – vlekkeloos blijven lopen, zelfs wanneer het drukker wordt. Wij nemen alle lijnen aan binnen 30 seconden en komen zo snel mogelijk met een gepaste oplossing. Zo zorgen we ervoor dat 99,8% van de klanten de telefoon weer tevreden ophangt. En hoe beter de samenwerking met onze opdrachtgevers is, hoe beter onze dienstverlening wordt! We vragen onze opdrachtgevers bijvoorbeeld om ons op tijd te voorzien van forecast gegevens en eventuele aanpassingen in scripts. Zo kunnen wij pieken voorspellen, snel schakelen en ons optimaal voorbereiden op de herfstdrukte en diens eigen dynamiek. Zo blijven jouw klanten altijd geholpen en jij zorgeloos, zonder onderbreking van je service.
Verwacht het onverwachte
Herfst en winter zijn seizoenen waarin het weer onvoorspelbaar is. Ondanks grondige voorbereidingen weten we dat regen, wind en kou in korte tijd kunnen leiden tot onverwachte situaties. Maar dat is precies waar wij in uitblinken. Dankzij onze schaalbare dienstverlening kunnen we ons snel aanpassen aan iedere situatie. Wel is het belangrijk dat we over de juiste informatie beschikken. Jij kent je klanten en hun verwachtingen beter dan wie dan ook, en met jouw input zorgen we samen voor de perfecte ondersteuning bij ieder telefoongesprek en contactmoment. Zo blink je ook uit tijdens verrassingen!
Altijd specialistische kennis aan boord
Waarom je eigen monteurs onnodig inzetten als onze experts 24/7 voor je klanten klaarstaan? Je telefoondienst uitbesteden kan je bedrijf, én je monteurs flink ontzorgen. Onze klantadviseurs zijn namelijk niet alleen getraind op klantvriendelijkheid, maar ook speciaal opgeleid om technische problemen zelfstandig op te lossen zodat veel problemen direct kunnen worden verholpen. Ze kennen jouw producten en diensten en zijn daarmee het ideale verlengstuk van jouw team. Ook kunnen onze klantadviseurs goed filteren op problemen. Dit betekent minder doorverwijzingen naar je monteur en snellere oplossingen voor jouw klanten. Jij houdt je monteurs vrij voor de écht complexe situaties.
Stop met piekeren en stap over op uitbesteding
Waarom zou je nog piekeren over de herfstdrukte? Bij DIRECT Klantcontact nemen wij jouw zorgen uit handen. Met onze menselijke aanpak, specialistische kennis en 24/7 beschikbaarheid, zorgen wij ervoor dat jouw klantcontact altijd perfect geregeld is. Alles draait om verbinding, en dat is precies wat jouw klanten zullen onthouden. Laat de herfst maar komen – jij bent er klaar voor!
Bron: DIRECT Klantcontact, Foto: DIRECT Klantcontact
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine September 2024 - Digitale Transformatie Inhoud Madeleine Hamburg (Pré Wonen): De digitale transformatie is bij uitstek…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.