In een tijd waarin verwachtingen torenhoog zijn en de wereld 24 uur per dag 'aanstaat', zijn tevreden klanten kostbaar. Daarom geloven we in de kracht van ultieme bereikbaarheid en échte verbindingen tijdens klantinteracties. Wanneer je huurders zich gezien en gehoord voelen en merken dat jouw woningcorporatie net dat stapje extra voor hen zet dan wordt hun verwachting overtroffen. Dit vormt de basis van een langdurige relatie met je huurder. Geen andere partij die tegen zo’n verbinding op kan!
Bij DIRECT Klantcontact staan onze empathische en getrainde klantadviseurs 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar met alle aandacht voor je huurders klaar, op de kanalen die zij verkiezen. We bieden daarbij een hoogwaardige klantenservice op elk moment dat jouw woningcorporatie ons nodig heeft. We gaan daarbij altijd voor een oplossing, zodat jouw huurders keer op keer met een tevreden gevoel terugkijken op het contact met jouw bedrijf. Om je huurders zo efficiënt mogelijk verder te helpen, werken we direct in jouw eigen systeem (BPO). Zo zijn wij dé specialist in tevreden klanten en het ideale verlengstuk van jouw bedrijf. Dat is onze belofte.
Klantinteractie zal door verdere automatisering sterk veranderen, waarbij het persoonlijke en menselijke klantcontact niet alleen schaarser, maar ook steeds belangrijker wordt. Kwalitatieve klantinteracties zijn cruciaal voor bedrijven, en dat zal in de toekomst alleen nog maar meer worden. Daarnaast verandert de woningmarkt zeer snel en organisaties worden continu op de proef gesteld. Denk aan energieprijzen, materiaal tekorten en capaciteitstekorten om alle processen draaiende te kunnen houden. In de toekomst zullen zich eerder meer stressfactoren aanbieden dan minder. Dat vraagt om een meer gerichte focus van corporaties op hun kernactiviteiten. Daarom ontzorgen we hen graag op het gebied van klantcontact en nemen de verantwoordelijkheid over tevreden huurders, zodat corporaties zich volledig kunnen focussen op de kern van hun onderneming. We willen blije huurders creëren door woningcorporaties te helpen in het uitblinken in klantinteractie.
Sinds 1992 zijn wij dé expert in tevreden klanten en helpen we bedrijven met het uitblinken in klantinteracties. We zijn trots om de verbindende schakel te zijn voor ruim 900 Nederlandse bedrijven en organisaties, waaronder Eneco, de Gemeente Arnhem, Woonbedrijf ieder1, en Stichting de Woonmensen. Voor meer informatie over onze klantrelaties kun je naar www.directklantcontact.nl/reviews
Voor ondernemers en merken – groot én klein – met een noodzaak tot continue bereikbaarheid, biedt DIRECT Klantcontact de ultieme flexibiliteit, DIRECT resultaat en bovenal échte verbindingen. Dat doen wij met echte professionals die ieder facet van klantinteractie beheersen en die beschikken over de juiste en nodige kennis om iedere klant optimaal te kunnen ondersteunen.
DIRECT Klantcontact kenmerkt zich in een ondernemend karakter: we zijn altijd op zoek naar de juiste oplossing en nemen graag het intitiatief. We respecteren elkaar en de ander, en bouwen op vertrouwen en begrip voor elkaar. We geloven erin dat klantcontact essentieel is in het ondernemerschap, en zijn pas tevreden als de ander dat ook is!
Aantal medewerkers: 110
Aantal klanten in corporatiemarkt: 5
Actief in corporatiemarkt sinds: 2009
DIRECT Klantcontact
Jansbuitensingel 7, 6811 AA Arnhem
026 – 751 17 00
Bij DIRECT Klantcontact houden we van empathisch en efficiënt klantcontact. We willen jouw klanten zo goed mogelijk helpen en met aandacht luisteren naar hun vragen en problemen.…
Lees verderHet kan gewoon. Het is namelijk niet zo spannend als je zou denken. Tuurlijk klinkt het eng dat andere mensen voor jou de telefoon gaan opnemen en jouw klanten te woord gaan staan.…
Lees verderSommige woningcorporaties richten zich op een bijzondere doelgroep. Bijvoorbeeld studentenhuisvester SSH& uit Nijmegen. Welke uitdagingen komt die corporatie vandaag de dag tegen,…
Lees verderDe zomer zorgt niet alleen voor vreugde, maar af en toe ook voor stress. Je team is vaak onderbezet, terwijl klantvragen juist toenemen. Het uitbesteden van je klantenservice aan…
Lees verderZoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine September 2024 - Digitale Transformatie Inhoud Madeleine Hamburg (Pré Wonen): De digitale transformatie is bij uitstek…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.