Woonwijze kiest voor Unexus

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Afgelopen maand heeft Woonwijze haar ISDN telefooncentrale vervangen door een modern VoIP communicatieplatform van Unexus!

Over Woonwijze
Stichting Woonwijze organiseert wonen en de woonomgeving van mensen. Ze zijn betrokken bij hun huurders en streven ernaar om de dialoog aan te gaan. Ze stellen zich menselijk en actief op en willen het verschil maken. Zo zijn ze onder andere duurzaam. Op de website van Woonwijze staat te lezen over de visie van Woonwijze: “Woonwijze kiest er heel duidelijk voor om er te zijn voor de mensen die voldoen aan de inkomensgrens of die om andere redenen niet zelf in hun huisvesting kunnen voorzien. Onze focus ligt op Vught waar de meeste van onze ongeveer 3.000 woningen staan. In ander plaatsen waar we huurders hebben zoals ‘s-Hertogenbosch Moergestel en Haaren, nemen we uiteraard ook onze verantwoordelijkheid”.

Om haar klanten zo goed mogelijk te woord te staan, had Woonwijze een vernieuwd en geïntegreerd platform voor alle soorten klantcommunicatie nodig. Unexus had hier de oplossing voor.

De oplossing
Om het communicatieplatform speciaal voor Stichting Woonwijze zo passend mogelijk te maken, heeft Unexus Woonwijze volledig ontzorgt. De projectplanning en projectmanagement is uit handen genomen, de wensen van Woonwijze zijn geïnventariseerd en alle implementatie is verzorgd door Unexus. Alle medewerkers zijn uitgerust met een mobiele telefoon en vast-mobiel integratie volgens het Unexus Platform. Alle medewerkers en het platform zijn gekoppeld aan de al gebruike Office 365 omgeving.