Wonen Midden-Delfland live met Unexus

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Weer een nieuwe klant waar we trots op zijn. Sinds vorige week is Unexus Connect ook live bij Wonen Midden-Delfland!

Contactplatform aangepast op de organisatie
Sinds afgelopen vrijdag draait onze software bij het contact tussen de stichting en klanten. Wonen Midden-Delfland heeft besloten om gebruik te maken van het telefonieplatform Unexus Connect, met een koppeling naar Aareon Fox Contact. En er is meer! In de toekomst word ook Webchat, Whatsapp en e-mailroutering toegevoegd aan de kanalenmix.

Over Wonen Midden-Delfland
Even wat meer informatie over Wonen Midden-Delfland: ze verhuren ongeveer 2.000 woningen in Den Hoorn, Schipluiden, Maasland en Maasdijk. Met een gepassioneerde en energieke groep collega’s werken ze hard aan woonplezier. Als het mogelijk is, doen ze hun best om wensen te vervullen. En als iets niet haalbaar is, leggen ze dat uit en zoeken ze samen naar alternatieven. Wonen Midden-Delfland werkt nauw samen met gemeente, zorgverleners en andere partners om elkaar te versterken.

We verwelkomen Wonen Midden-Delfland graag bij Unexus! Samen gaan we verder aan de slag met efficiënt en duurzaam klantcontact!

Door actief op resultaten te sturen kun je het KCC verbeteren en tegelijkertijd beter inzicht krijgen in de klantvraag.

Het meten van je klantdata om tot een overwogen conclusie te komen, is niet altijd even makkelijk. Verschillende applicaties zorgen voor verschillende datavormen. Output valt lang niet altijd met elkaar te vergelijken. Wij kunnen je helpen door het data-bos weer de bomen én daardoor de verbeteringen te zien.

Start bij de klantvraag

Bron: Unexus, Foto: Wonen Midden-Delfland