Wij zijn aangesloten bij DataRotonde: en dat biedt kansen!

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Bij DIRECT klantcontact geloven we dat samenwerken pas écht krachtig wordt als informatie vloeiend doorstroomt tussen organisaties. Daarom zijn we trots dat we ons hebben aangesloten bij DataRotonde, hét integratieplatform dat systemen en partners met elkaar verbindt. Hierdoor kunnen we nóg sneller schakelen en betere service en klantcommunicatie zonder haperingen bieden. En hoe meer organisaties zich aansluiten bij DataRotonde, hoe slimmer en efficiënter de samenwerking wordt. Benieuwd hoe dat werkt? Je leest het hier!

Wat is DataRotonde precies?
DataRotonde is een onafhankelijk platform dat verschillende softwarepakketten, applicaties en organisaties met elkaar verbindt. Het maakt niet uit welk systeem je gebruikt, via één slimme koppeling stroomt de juiste informatie altijd door naar de juiste plek. Dat zorgt voor betrouwbaarheid, actuele gegevens en veel minder handmatig werk. Je kunt het zien als een digitale rotonde: iedereen sluit aan, kiest zijn afslag, en komt soepel op de plek waar hij moet zijn.

Onze klantadviseurs maken van een klant een blije klant die graag terugkomt. En dat is essentieel voor succes op de lange termijn.

Judith Sapulette, Customer Success Manager bij DIRECT klantcontact

Waarom ketenintegratie het verschil maakt
In klantprocessen werken vaak meerdere partijen samen: denk aan corporaties, onderhoudsbedrijven, ICT-leveranciers en dienstverleners zoals DIRECT klantcontact. Juist dan is het cruciaal dat informatie naadloos door de keten beweegt. DataRotonde maakt dit mogelijk door ketenintegratie: alle schakels zijn met elkaar verbonden en hebben toegang tot dezelfde actuele gegevens. Zo voorkom je fouten, vertragingen en misverstanden en staat de klant altijd centraal.

Wat betekent dit voor jou?
Doordat DIRECT klantcontact nu aangesloten is bij DataRotonde, kunnen we moeiteloos aansluiten op jouw systemen. Klantinformatie, meldingen en updates komen direct bij ons binnen. Dat betekent dat jouw klanten altijd de juiste informatie ontvangen, zonder vertraging of ruis. Voor jou levert dat rust en overzicht op, terwijl je weet dat wij jouw klantcontact 24/7 zorgvuldig en professioneel afhandelen.

Download onze gratis gids
De Klantcontactpiramide: zo krijg je overzicht én resultaat.

Klantenservice is meer dan ‘alleen eventjes’ de telefoon opnemen. Van zelfservice, live chat tot persoonlijk contact met een monteur aan de deur. Zie het als een klantcontactpiramide, bestaande uit verschillende lagen. En precies daar ligt de sleutel tot succes: grip krijgen op deze verschillende lagen.

Ontdek waar jouw kansen liggen via het handige overzicht in deze gids:

  • Direct inzicht in de verschillende klantcontactlagen
  • Concrete en praktische tips voor elke laag
  • Ontdek welke eigenschappen belangrijk zijn voor je strategie

Waarom nu aansluiten bij DataRotonde?
Hoe meer organisaties zich aansluiten bij DataRotonde, hoe sterker het netwerk wordt. Samen creëren we een ecosysteem waarin processen naadloos op elkaar aansluiten en de klantreis centraal staat. Door je klantcontact uit te besteden bij DIRECT klantcontact en je systemen en applicaties slim te koppelen via DataRotonde, ben je verzekerd van een service die altijd up-to-date, betrouwbaar en persoonlijk is. Zo geef je jouw klanten de aandacht die ze verdienen en til je jouw service naar het hoogste niveau terwijl jij je volledig richt op je eigen werk.

Ontdek vandaag nog hoe soepel klantcontact kan verlopen, en neem contact op met een van onze specialisten.

Bron: DIRECT klantcontact, Foto: DIRECT klantcontact