Naast de traditionele telefonie worden steeds meer kanalen gebruikt om het contact center te bereiken. Vanuit de groeiende behoefte van corporaties introduceren we naast webchat en SMS functie, nu ook WhatsApp dienst.
De klant krijgt hierbij de mogelijkheid om via WhatsApp het contact center te benaderen waarbij op dezelfde manier gebruikgemaakt wordt van het platform als bij webchat en callrouting.
Deze WhatsApp service wordt aanstaande donderdag tijdens de kennissessies op Corporatieplein gedemonstreerd op Unexus stand 50.
Bron: Unexus
Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Unexus in de CorporatieGids 2015 te bekijken.
Wat is het toch ieder jaar een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En wat was deze 13e editie - afgelopen…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Juni 2024 - Klantdenken Inhoud Mara van Sluis (Parteon): Klantdenken vervlechten in onze verduurzamingsopgave Jurrian Koks en…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.