CorporatieGids Magazine - Juni 2024

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

CorporatieGids Magazine Juni 2024 - Klantdenken

Inhoud

  • Mara van Sluis (Parteon): Klantdenken vervlechten in onze verduurzamingsopgave
  • Jurrian Koks en Jethro Alons (Staedion): Het aanpakken van woonfraude is onze plicht
  • Anton Vreugdenhil en Gerbert Kooij (Zig): Wonen makkelijker maken
  • Column: Speeddates
  • Gerd Ghijsen (Zaam Wonen): Mensen denken nu mee in mogelijkheden met dashboards
  • Thijs van den Broek en Bram Aben (COENCAD): Organisaties wendbaarder maken in een snel veranderende wereld vanuit Holacracy
  • Romy Mans en Charlotte Hazewinkel (Aedes Datastandaarden): Data beschikbaar maken die nodig zijn voor invulling maatschappelijke opgave
  • Boudewijn Damler (Intratone): Efficiënter vastgoedbeheer en meer tevreden huurders met moderne toegangsoplossingen
  • Column: Vooruitkijken: een historische kans of een historische mislukking?
  • CorporatiePlein 2024: Digitale transitie uitdaging voor mens en technologie
  • Joël Smidts en Femke van Veen (Arcade): Optimale klanttevredenheid bereik je door er voor iedereen te zijn
  • Annemarieke van Ettinger – van Herk en Mirjam van Brummen Grisnigt (Maaskoepel): Merkbaar meerwaarde leveren voor woningzoekenden met de DIV
  • André Tijssen (Veluwonen): Nieuwe ICT-visie en digitaliseringsslag als basis voor efficiëntere processen
  • Jos Vervoort en Marcel Noordhuis (AVW2): Verbeterpotentieel in ketensamenwerking tussen woningcorporaties en hun partners
  • Edo Bakker en Peter Kramer (Helder Vastgoed): Complexe bedrijfsstructuur: migratie of herimplementatie ERP?
  • Rico Visser en Ko Roelofs (SSH&): Balans, rust en ‘reuring’ studenten belangrijk
  • Jachonja van der Poel en Miriam Smit (Het Vierde Huis en WoningNet): Samenwerken aan regionale urgentiedienstverlening
  • Peter de Regt (Woonzorg Nederland): Kiezen voor ISO-certificering om informatiebeveiliging nog meer te borgen
  • Column: To AI or not to AI. That isn’t the question!

Corporatietransformatie

Corporaties veranderen continu. En dat is logisch, want de uitdagingen rondom thema’s als betaalbaarheid, duurzaamheid, beschikbaarheid en leefbaarheid nemen toe. Die corporatietransformatie doet ieder op zijn of haar eigen manier. Maar wel met hetzelfde doel: het bieden van een goed thuis voor de huurder.

In dit blad vertelt Parteon bijvoorbeeld over hoe het verduurzamen van woningen wordt vervlecht met klantdenken. Staedion pakt woonfraude aan met een dedicated team en woonfraudealgoritmen om beschikbaarheid te vergroten én leefbaarheid in wijken te verbeteren. En Aedes en Maaskoepel zoomen in op de digitale inkomensverklaring waarmee huurders makkelijk inkomensgegevens delen voor snellere, veiligere en efficiëntere processen.

Voor een ieder die bezig is met zijn eigen corporatietransformatie, mag een bezoek aan CorporatiePlein op 12 september in Expo Houten niet ontbreken. De digitale transformatie staat die dag in het bijzonder centraal. Heb je je nog niet aangemeld? Doe dat dan direct op Corporatieplein.nl!

Veel leesplezier,

Martin, Paul en Johan

Meer infomatie en download via http://corporatiegids.nl/nl/corporatiegids_magazine