Unexus richt Klantcontactcentrum in tijdens CorporatiePlein 2018

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Met het nieuwe werken kunnen corporatiemedewerkers altijd en overal werken en de vragen van huurders beantwoorden? Hoe dit in de praktijk werkt, laat Unexus zien tijdens CorporatiePlein 2018. Op de stand van de communicatiespecialist wordt namelijk een live Klantcontactcentrum ingericht. Diverse vertegenwoordigers van woningcorporaties zullen tijdens het evenement op 27 september vanaf de beursvloer online hun omnichannel werkzaamheden uitvoeren.

“Deze demonstratie laat zien wat de mogelijkheden zijn van online werken en dat de mogelijkheid om overal mobiel te werken een logische optie is bij het inrichten van een KCC,” vertelt directeur Wim Pullens op de vraag waarom Unexus haar stand op deze manier heeft ingericht. “Met slechts een goede internetverbinding en een laptop of smartphone is het mogelijk om op elke plek aan het werk te gaan. Dankzij het Unexus-platform is het inregelen van de beschikbaarheid (de presence) en het beantwoorden van elk klantcontact – via de telefoon, e-mail, webchat, Facebook of WhatsApp – eenvoudig geregeld.”

Bezoekers van de beurs kunnen op stand 55 het digitale Klantcontactcentrum live ervaren. Nog niet aangemeld voor CorporatiePlein 2018? Dat kan direct online via deze link.

Bron: Unexus | Foto: Unexus