De hoeveelheid manieren waarop een huurder in contact kan komen met zijn corporatie blijft groeien. Ontwikkelingen als AI en Teams Calling maken dat palet aan mogelijkheden nog diverser. Hoe houd je als corporatie grip op dit alles en zorg je altijd voor een goed, efficiënt klantcontactproces? Unexus vertelt daar op 14 september meer over tijdens CorporatiePlein en wij spraken vooraf alvast Roëlle de Bruin, verantwoordelijk voor marketing en communicatie bij Unexus.
Wat staat centraal op jullie stand op CorporatiePlein 2023?
Op onze stand staat het verbeteren van je processen en integreren van Teams Calling en AI-oplossingen centraal. Klantcontact verandert continu: hoe richt je je processen zo in dat je aan de voorkant al veel vragen kunt afvangen, terwijl je de belangrijke vragen en het contact met je huurders niet verliest? Bovendien telt iedere seconde in de wachtrij en aanname van gesprekken. Zeker bij de grote hoeveelheden calls op een dag. Ontwikkelingen zoals AI en Teams Calling dragen daar direct aan bij.
Voor welke informatie kunnen bezoekers bij jullie terecht?
We hebben veel praktijkervaring kunnen opdoen in de afgelopen 12,5 jaar. We vertellen bezoekers daarom graag over hoe ze hun klantcontactprocessen kunnen stroomlijnen. Hiervoor hebben we voorbeelden liggen van ruim zestig woningcorporaties alleen al in Nederland. Innovatievragen van klanten kunnen zijn: hoe voorkom ik onnodige seconden wachttijd, hoe verbeter ik de wachtrij, hoe kan ik vragen afvangen aan de voorkant, wat kan ik met selfservice en hoe bied ik mijn klanten passend klantcontact?
Op welk vlak kunnen jullie corporaties écht verder helpen?
Wij zijn supersterk in het inzichtelijk maken van de processen rondom klantcontact, van front- tot backoffice. We bieden onze klanten een partnerschap waarin we van inzicht tot implementatie tot doorontwikkeling samen optrekken. Wij zijn sterk in omnichannel voor je contactcentrum met meerdere kanalen in één omgeving, zodat je je klanten tegemoet komt. We volgen de trends en bieden innovatie aan, maar altijd met het oog op de balans tussen digitalisering en persoonlijk contact.
Unexus is op CorporatiePlein te vinden op stand 67.
Aanmelden voor CorporatiePlein kan via deze link.
Bron: CorporatieMedia, Foto: Unexus
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - November 2024 Inhoud Ferry van der Pal (Wonen Wateringen): Fusie leidt tot betere bijdrage aan de volkshuisvestelijke opgave…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.