Unexus: Communicatie-uitdagingen het hoofd bieden met omnichannel platform

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

De bereikbaarheid en de kwaliteit van de klantenservice staat door het massale thuiswerken onder druk. Hoe zorg je ervoor dat dit echter zo goed mogelijk is ingericht zodat continuïteit én klanttevredenheid geborgd worden? Unexus vertelt daar op 23 september over tijdens CorporatiePlein, en wij spraken alvast met directeur Wim Pullens.

De wereld is veranderd sinds de vorige live-editie van de vakbeurs, begint Wim. “Er spelen dan ook nieuwe, actuele thema’s, zoals telefonie in een thuissituatie, integratie met Microsoft Teams, zicht houden op de beschikbaarheid van collega’s, het anders organiseren van bereikbaarheid en hybride werken. Unexus helpt al meer dan vijftig woningcorporaties bij deze dagelijkse uitdagingen. Met onze relevantie en actuele vakkennis kunnen we adequaat acteren op alle specifieke wensen en ontwikkelingen. We weten wat er speelt in de branche en werken met onze klanten samen om hun communicatiebehoeften praktisch in te vullen.”

Voordelen van omnichannel
Daarom zoomt Unexus op CorporatiePlein in op de voordelen van haar omnichannel platform. Wim: “Ontdek de voordelen van ons platform met intelligente routering én de trends en ontwikkelingen zoals wij ze zien. Kom langs op onze stand voor een informatief en sparrend gesprek, en natuurlijk om zelf het gemak van onze software te ervaren.”

Unexus is te vinden op stand 64 op CorporatiePlein.

Aanmelden voor CorporatiePlein 2021 kan via deze link.

Bron: Unexus, Foto: Unexus