Umbrella; Wie zijn zij? Wat is hun toekomstvisie op de corporatiemarkt? Wat doen zij?

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

In de CorporatieGids 2014 presenteren leveranciers en adviseurs zich met een bedrijfsprofiel. Wie zijn zij? Wat is hun toekomstvisie op de corporatiemarkt? Wat doen zij precies? Op corporatiegids.nl zetten we op toerbeurt een leverancier of adviseur centraal. Ditmaal aandacht voor Umbrella.

Bedrijfsprofiel
Umbrella is een product van Malengo. Malengo analyseert klantvragen en organisatiedoelen en vertaalt deze naar het web in de vorm van online dienstverlening en interactie. We geloven hierbij in projecten met minder regels, afbakening en bureaucratie en meer visie, passie en ambitie. Wij ontwikkelen maatwerk webapplicaties, (klant) portalen, e-participatieplatformen en social intranetten (Embrace). We doen dit vanuit de combinatie van denken en doen, waarbij we onze toegevoegde waarde willen leveren in het denken. Bij Malengo werken 55 professionals. Door Microsoft zijn wij gecertificeerd als Gold Partner in 'Application Development'.

Aantal medewerkers: 55+
Aantal klanten in corporatiemarkt: 18
Actief in corporatiemarkt sinds: 2006
Samenwerkingsovereenkomsten: Koppelingen gerealiseerd met: SG (tobias/AX), NCCW (BisNoa), Centric (Wocas4all), Itris (Viewpoint), cegeka-dsa (Empire), ViaData (Connect-IT), Square DMS (ShareWorx), Realworks, etc.

Korte productomschrijving
Met Umbrella krijgen organisaties grip op omnichannel dienstverlening. Umbrella is een front-office applicatie voor communicatie en dienstverlening, zowel voor medewerkers van de corporatie als voor klanten. Balie, telefonie, online zelfservice, vragen vanaf uw website of social media: Umbrella biedt uw KCC-medewerkers een integraal beeld van al het klantcontact. Op basis van een slimme kennisbank - gebaseerd op CORA - worden kennis, transacties en contactregistraties verbonden. Dit zorgt voor grip op dienstverlening. Daarbij hebben klanten op een (responsive) webportaal zicht op hun eigen gegevens, kunnen zij 24/7 zaken zelf regelen (reparaties doorgeven en inplannen, huur betalen, huurcontracten inzien, reageren op woningen, etc) en zijn statussen inzichtelijk. Eveneens zorgt Umbrella via Social Task Management voor een goede en efficiënte samenwerking tussen eerste- en tweedelijns processen.

Umbrella is in de corporatiemarkt actief met de diensten
ERP-module Onderhoud
Inspectie, Mobiele ondersteuning onderhoud
ERP-module Relatiebeheer
KlantContactCentrum, Beheer relaties en contacten (CRM)
ECM
Workflow management, Klantportalen, Websites, Intranet, Social Task Management (KCC & intranet integratie)

Specificaties
Platform gebaseerd op:Microsoft
Proces dat met een (web)app kan worden ondersteund:
Contactregistratie, inspectieproces, klantkaarten, reparatieverzoeken, kennisbank, zelfservice, webportaal, intranet

Referenties
Wij werken samen met mooie klanten als Acantus, Accolade, Actium, Elkien, Lefier, Mijande wonen, Omnia Wonen, SCW Tiel, Steelande wonen, Woonborg, etc.

Toekomstvisie
Communicatie en dienstverlening worden mobile en social. Aansluiten op de online dialoog is de uitdaging. Dit vraagt om een social media strategie voor huurders, woningzoekenden én voor de interne organisatie. Relevante diensten moeten altijd, overal en op elk apparaat bereikbaar zijn.

Bezoekadres
Griffeweg 97-8, 9723 DV, Groningen
Postadres
Postbus 432, 9700 AK, Groningen
T 088 243 1800
W www.wijzijnumbrella.nl / www.wijzijnumbrella.nl
E info@malengo.nl

Bron:CorporatieGids2014

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Umbrella in de CorporatieGids 2014 te bekijken.