Square DMS op 25 mei over 'De Schijf van Vijf voor Return on Investment'

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Als u een eWorX- of ShareWorX-gebruiker bent, bent u van harte welkom op de gebruikers-vergadering die voor aanvang van de relatiedag plaatsvindt. De gebruikersgroep wil graag met u in gesprek (ook als u nog geen lid bent).

Ochtendprogramma
U wordt bijgepraat over wat de gebruikersgroep het afgelopen jaar heeft bereikt en wat de plannen voor het nieuwe jaar zijn. Om 10:00 uur bent u van harte welkom.

Vanaf 10:15 uur start het plenaire programma. Aansluitend kunt u naargelang uw smaak de volgende onderwerpen bespreken:

  • 1.     Gebruiksgemak ShareWorX + de overgang van 4.3 naar 5.0/5.1
  • 2.     Kennisuitwisseling en forum
  • 3.     Workshops over ShareWorX  
  • 4.     De verandering: van archief naar zaakgericht (eWorX naar ShareWorX)
  • 5.     Privacy en informatiebeveiliging       
  • 6.     Ongestructureerde documenten: SharePoint? Netwerk? Outlook? … ?

Om 12:30 uur nodigen wij u uit om samen met Gordon Ramsay aan tafel te gaan voor een gepeperde lunch.

U kunt zich hier aanmelden.

Middagprogramma
Vanaf 12:00 uur ontvangen wij de genodigden die niet aan het ochtendprogramma deelnemen. Het middag programma ziet er als volgt uit:

12:30 uur Lunch

14:00 uur De schijf van vijf voor Return on Investment. (Pauze van 15:00 uur tot 15:20 uur)

Voor gezond informatiemanagement zou een corporatie dagelijks aandacht moeten schenken aan het structureren, digitaliseren, beveiligen, automatiseren en beheren van informatie. In dit kader passeren onderwerpen zoals analoge stoorzenders, de Woningwet, Wet datalekken, het automatiseren van processen en het efficiënter beheren en delen van informatie de revue.  Wij tonen ShareWorX in relatie tot de schijf van vijf.

U ontvangt voldoende informatie om de 'aanbevolen hoeveelheid' voor uw organisatie te gaan bepalen.

16:30 uur Borrel

18:00 uur Einde

U kunt zich hier aanmelden.  

Bron: Square DMS

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Square DMS in de CorporatieGids 2016 te bekijken.