Als woningcorporatie wil je huurders de vrijheid bieden om hun woonzaken op hun eigen manier te regelen, zonder dat het ten koste gaat van overzicht en efficiëntie. Maar wat betekent dat voor je organisatie en hoe realiseer je dat? Op CorporatiePlein 2025 laat Embrace zien hoe één platform alle contactkanalen, processen en systemen samenbrengt, met als resultaat tevreden huurders, minder druk op het KCC en meer tijd voor persoonlijk contact. CorporatieGids.nl sprak daar alvast over met Marketing Lead Peter Mensink.
Wat staat centraal op jullie stand tijdens CorporatiePlein?
De huurder staat centraal. Jij geeft hen de vrijheid om woonzaken op hun eigen manier te regelen, via het kanaal dat zij prettig vinden en op het moment dat het hen uitkomt. Met Embrace heb je één krachtig platform dat aansluit op alle behoeften: van een reparatieverzoek via een appje tot het volgen van een zaak in het portaal of een vraag via het KCC. We laten zien hoe onze AI-assistent huurders sneller helpt en jou werk uit handen neemt. Het resultaat? Tevreden huurders en meer tijd voor persoonlijk contact.
Voor welke informatie kunnen bezoekers bij jullie terecht?
Wil je weten hoe je met Embrace het leven van huurders én medewerkers makkelijker maakt? Op stand 4 ervaar je het zelf. Tijdens live demo’s zie je hoe je met Embrace optimaal bereikbaar bent, processen versnelt en medewerkers ondersteunt. We laten ook de IkWoon app zien, waarmee huurders eenvoudig hun woonzaken regelen en overzicht houden. Je ontdekt hoe de AI-assistent taken kan ondersteunen waar dat past. Zo til je jouw (online) dienstverlening naar een hoger niveau, terwijl het vertrouwd blijft voelen. Het is als thuiskomen op een nieuwe manier.
Op welk vlak kunnen jullie corporaties écht verder helpen?
Het aanbieden van meerdere contactkanalen aan huurders lijkt misschien ingewikkeld. Hoe ondersteun je alles, houd je antwoorden consistent, behoud je overzicht en registreer je contactmomenten eenvoudig? Met Embrace CRM hoef je je daar geen zorgen over te maken. Het is de enige complete oplossing in de sector, overzichtelijk en makkelijk te beheren. Zo geef je huurders én medewerkers vertrouwen.
Niet alle vragen zijn complex. Heeft Jasmin bijvoorbeeld een extra sleutel nodig? Dan biedt onze selfservice een snelle en prettige oplossing. Dat betekent tevreden huurders en minder druk op het KCC. Zo blijft er tijd over voor complexer mensenwerk. Je hoort ook meer over onze doorontwikkeling van end-to-end processen, waarmee je bij grotere of langdurige trajecten één compleet overzicht hebt van alle stappen en betrokkenen, van melding tot afronding. Wil je meer samenwerken binnen je organisatie en overzicht houden? Laat je dan rondleiden door Embrace Social. En bekijk de grote stappen die we hebben gezet in ons woningzoekendenportaal Embrace Housing.
Embrace is op CorporatiePlein te vinden op stand 4.
Aanmelden voor CorporatiePlein kan via deze link.
Bron: CorporatieMedia, Foto: Embrace
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - Juni 2025 Inhoud Gerrolt Ooijman (Wonion): Duurzaamheid als fundament van de organisatie Camiel Schuurmans (NabijWonen): Ouderwets…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.