Korte productbeschrijving
Dankzij Embrace Customers kan je klant altijd bij jouw woningcorporatie terecht - of dit nu aan de balie is, via de telefoon, chat of het online klantportaal.
CRM
Jouw omnichannel dienstverlening is met ons klantvolgsysteem bijna kinderspel. Of je huurder nou via WhatsApp, de mail of aan de balie bij je binnenkomt: alle contactmomenten vind je op één plek terug. Hiermee heb je
beter grip op je dienstverlening, want je KCC-medewerkers hebben
altijd een volledig beeld van al het klantcontact. Dankzij onze klantcontactsoftware kunnen ze gemakkelijk zoeken, informatie uit klantkaarten bekijken en alle contactmomenten op één tijdlijn zien.
Online dienstverlening
Zowel je huurdersportaal als je website bouw je heel gemakkelijk zelf dankzij de ingebouwde Embrace Designer. Hier vind je
handige sjablonen en een bibliotheek vol widgets die je naar eigen wens kunt instellen. En het mooie is: je beheert en ontwerpt deze portalen vanuit één systeem.
Je huurders hebben met dit portaal ook nog eens inzicht in hun eigen gegevens en een plek waar zij via selfservice
24/7 diverse zaken zelf kunnen regelen, zoals reparatieverzoeken, huur betalen en opzeggen. Ook kunnen ze hiervan de status zien.
Kennisbank
Daarnaast heb je met Embrace Knowledge een slimme kennisbank tot je beschikking, die kennis, transacties en contactmomenten gestructureerd met elkaar verbindt. Zo hebben je collega’s
altijd een antwoord bij de hand – relevant, actueel en toegespitst op hun situatie. Je kunt het ze zelfs nog makkelijker te maken door Embrace Conversations in te zetten. Deze
persoonlijke en behulpzame digitale selfservice kun je ook inzetten als virtuele assistent voor je collega’s of zelfs als chatbot.
Koppelingen
Onze software is gebaseerd op een open architectuur. Daardoor kun je je klantvolgsysteem koppelen met onder andere
ERP-systemen, telefooncentrales, document management-systemen en plansystemen, zoals:
• Aareon Tobias AX/365
• NCCW Bis Noa
• Centric Wocas
• Itris Viewpoint
• cegeka-dsa Empire (online)
• ViaData Connect-IT
• ShareWorX
• PCA Mobile
• Van Dinther E-content
• Inceptivize
En last but zeker not least: wij zijn
gecertificeerd Microsoft Partner in 'Application Development'.
Kortom: met Embrace Customers maak je jouw dienstverlening plezierig en eenvoudig voor je medewerkers én je huurders.Specificaties
Software wordt aangeboden:
Platform gebaseerd op:
Toekomstvisie
We zien veel kansen voor woningcorporaties in hun dienstverlening, want het gedrag en de voorkeuren van gebruikers (en dus huurders) verandert doorlopend, net als de communicatiemogelijkheden. Als je daar handig op inspeelt, maak je het je collega’s en huurders een stuk makkelijker en bereik je meer.
Zorg voor een goede basis
Daarom is het essentieel om je data, processen, gebruikerservaring, klantreis en systemen op orde te hebben, want een CRM en digitale dienstverlening vormen de kern van dit IT-landschap. Wanneer deze basis staat als een huis, kun je relevant innoveren, waarbij je nieuwe ideeën niet alleen snel bedenkt, maar ook in de praktijk brengt.
Stimuleer zelfredzaamheid
Zo is het erg zinvol om per proces te kijken of je dit kunt digitaliseren. Sommige klanten zitten er echt niet op te wachten om voor de kleinste zaken weer en wind te trotseren om vervolgens in de rij te wachten voor je balie. Denk eens aan het onboardingproces: hoe fijn is het als je alles vanuit je luie stoel kan regelen en real time de status kan inzien? Als jij een dijk van een selfservice en klantportaal neerzet voor degenen die digitaal zelfredzaam zijn, geef je hen daarmee de regie over hun eigen zaken. Dankzij gepersonaliseerde chatbots hebben je huurders nog steeds dezelfde vertrouwde gebruikerservaring.
Geef gerichte aandacht
Al deze zaken ontlasten ook je KCC, dat daardoor tijd overhoudt om meer aandacht te geven aan huurders die dat nodig hebben. Stuur je daarbij ook goed op de communicatiekanalen die je inzet richting je huurders, dan levert dit je niet alleen blijere huurders, maar ook blijere medewerkers op.
Laat data voor je werken
Het wordt nog mooier als we daarin een stap verder kunnen gaan en je al deze data kunt gebruiken om situaties te voorspellen of zelfs keuzes te automatiseren. Denk bijvoorbeeld aan het planningsproces binnen dagelijks onderhoud of de mogelijkheden om geautomatiseerd vervangingsverzoeken af te handelen. Door data slim in te zetten neemt het je werk uit handen en geeft je zo ruimte voor het échte mensenwerk.
Focus op je huurders
Daarom zien wij veel heil in focussen op usecases die jouw huurders én woningcorporatie het meest opleveren. Hierbij ga je niet alleen af op je eigen ideeën, maar ook op die van je huurders. Gebruik bijvoorbeeld testpanels en analytics om hun wensen in kaart te brengen. Zo zorg je ervoor dat je dienstverlening het beste aansluit op de behoefte van je huurders.
Referenties
Al meer dan 60 corporaties gebruiken Embrace, waaronder Eigen Haard, Casade, Woonin, Vidomes, Portaal, Acantus, deltaWonen, Area Wonen, Cazas Wonen, Kennemer Wonen, WonenBreburg, Dudok Wonen, Woonnet Rijnmond, Staedion, SSH& en Lefier.