Tevreden huurders die controle hebben over hun woonervaring. Dat creëer je als woningcorporatie door de huurder centraal te zetten en zelf hun communicatiekanalen te laten kiezen, met hoge huurdertevredenheid tot gevolg. Op de vraag hoe je dit realiseert, vertelt Embrace op 12 september meer tijdens CorporatiePlein. Wij spraken daar alvast over met Marketing Lead Peter Mensink.
Wat staat centraal op jullie stand tijdens CorporatiePlein 2024?
De huurder staat centraal, zij krijgen de vrijheid om hun woonzaken op hun eigen manier te regelen, via het gewenste communicatiekanaal en op het moment dat hen uitkomt. Als woningcorporatie heb je met Embrace een krachtig platform waarmee je aan de diverse behoeften van je huurders kunt voldoen, of het nu gaat om reparatieverzoeken via een appje of vragen via een telefoontje. Het resultaat? Tevreden huurders die de controle hebben over hun woonervaring. Zo’n klantgerichte aanpak zorgt ervoor dat je jouw dienstverlening beter kunt optimaliseren, effectiever kan reageren op de behoeften van je huurders en dus efficiënter kan werken.
Voor welke informatie kunnen bezoekers bij jullie terecht?
Ben je benieuwd hoe je met de software van Embrace het leven van jouw huurders en medewerkers gemakkelijker kunt maken? Op onze stand 3 ervaar je dit zelf. Tijdens onze live demo’s ontdek je niet alleen hoe Embrace ervoor zorgt dat je optimaal bereikbaar bent voor je huurders, maar ook hoe onze technologie je medewerkers ontzorgt en daarmee ruimte creëert voor waardevol en persoonlijk contact. Dankzij onze innovatieve software til je jouw (online) dienstverlening naar een hoger niveau, terwijl het vertrouwd aanvoelt. Het is als thuiskomen op een nieuwe manier.
Op welk vlak kunnen jullie corporaties écht verder helpen?
Het lijkt misschien een uitdaging om je huurders diverse contactkanalen te bieden, want hoe zorg je ervoor dat je alle kanalen ondersteunt, consistente antwoorden biedt, het overzicht behoudt en contactmomenten eenvoudig registreert? Gelukkig hoef je je hier met onze software geen zorgen over te maken: onze Embrace Customers is de enige complete oplossing in de sector. Het is overzichtelijk, gemakkelijk beheersbaar en geeft zowel medewerkers als huurders vertrouwen. Zo ben je verzekerd van een soepele en betrouwbare klantenservice-ervaring
Gelukkig zijn niet alle huurdersproblemen even ingewikkeld. Als Jasmin bijvoorbeeld een extra sleutel voor de portiekdeur nodig heeft, is selfservice een prima optie. Want onze selfservice voelt als service, dus blije en tevreden huurders én minder drukte op je KCC. Zo houden zij meer tijd over voor complexer mensenwerk. En wat dacht je van het opbouwen van Leefbaarheidsdossiers? Met deze nieuwe toevoeging aan zaakgericht werken heb je ook bij processen met een langere doorlooptijd of grotere complexiteit een end-to-end-oplossing. Zo heb je ook bij ingewikkelde zaken een overzichtelijk (en mogelijks zelfs juridisch) dossier, waar alle betrokkenen inzicht in hebben. Als je meer wilt samenwerken binnen je organisatie, daarin overzicht wilt behouden en meer saamhorigheid wilt creëren, laat je dan rondleiden door onze Embrace Social. Ook kun je de grote stappen komen bekijken die we gemaakt hebben in onze Woningzoekendenportaal voor woonruimteverdeling bij Embrace Housing!
Embrace is op CorporatiePlein te vinden op stand 3.
Aanmelden voor CorporatiePlein kan via deze link.
Bron: CorporatieMedia, Foto: Embrace
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine September 2024 - Digitale Transformatie Inhoud Madeleine Hamburg (Pré Wonen): De digitale transformatie is bij uitstek…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.