10FORIT: Organisaties helpen bij het optimaal inrichten van communicatie

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Met ontwikkelingen als robotisering, AI en chatbots om de hoek, lijken grote veranderingen op komst bij klantcommunicatie van woningcorporaties. Wat ziet 10FORIT als communicatiespecialist bij woningcorporaties voor trends en ontwikkelingen? Het bedrijf is op 27 september één van de exposanten tijdens CorporatiePlein, en wij spraken hier alvast over met Michelle Filbri.

10FORIT verwacht dat de komende jaren de Customer Journey, Artificial Intelligence en verdere digitalisering van communicatie bij woningcorporaties centraal staan. Michelle: “Hoewel eerst robotisering en AI als verre toekomstmuziek klonken, is te zien dat nieuwe technieken snel dichterbij komen met daarbij toepassingen voor de markt. Zo zijn er steeds meer en betere chatbots beschikbaar en presenteerde Google eerder dit jaar een virtual assistent die restaurantreserveringen geautomatiseerd telefonisch kon verwerken, terwijl het daarbij vragen beantwoordde van de medewerker aan de andere kant van de lijn.”

Juiste communicatie
“Wij helpen organisaties bij het optimaal inrichten van deze processen en het implementeren van innovaties. 10FORIT stelt corporaties in staat de juiste boodschap op het juiste moment in de juiste tone-of-voice te verzenden via de juiste communicatiekanalen. Daarbij bieden we een toekomstbestendige communicatieoplossing – Eezycom – waarmee alle kanalen samenwerken en beheerd worden.”

Experimenteren en ervaren
“Het contact met klanten is cruciaal, en de manier waarop klanten bereikt kunnen worden zal in de toekomst veranderen en vragen om een meer gesegmenteerde aanpak.” 10FORIT vertelt daar meer over op 27 september tijdens CorporatiePlein. “Wij merken dat corporaties soms wat huiverig zijn met betrekking tot het digitaliseren van hun communicatie, maar eenmaal geprobeerd zijn ze enorm enthousiast. Om deze reden bieden wij woningcorporaties graag een gratis proefperiode aan van ons Eezycom communicatieplatform. Zo kunnen ze zelf experimenteren en ervaren welke optimalisaties de corporatie door kan voeren.”

“Daarnaast zullen wij op onze stand verschillende kennissessies geven. Hierin vertellen wij meer over de toekomst van communicatie: Artificial Intelligence, de optimalisatie van de Customer Journey en bij welke digitale communicatiestappen wij corporaties verder kunnen helpen.”

Bron: CorporatieMedia | Foto: 10FORIT

Aanmelden voor CorporatiePlein 2018 kan hier. Een plattegrond met alle deelnemende exposanten vind je hier.

10FORIT is op CorporatiePlein te vinden op stand 7