Postex is een cloudplatform waarmee digitale documenten, online betaalmogelijkheden en actieberichten kunnen worden omgezet in een gepersonaliseerde conversatie. Het softwareplatform levert als resultaat een optimale digitale klantervaring, versnelde digitalisering, en een effectieve interne bedrijfsvoering.
Postex biedt woningcorporaties complete ondersteuning voor communicatie met huurders afgestemd op de dagelijkse output én de periodieke bulkstromen:
Software wordt aangeboden:
Corporaties zullen zich in de toekomst bezig gaan houden met nieuwbouw, verduurzaming, energiebesparing en efficiencyverbetering in de bedrijfsvoering. Postex levert daarbij een bijdr age in de vorm van efficiënte huurderscommunicatie via één uniform platform en het substantieel vergroten van het digitale bereik. Hierdoor kan op kosten bespaard worden, is scenariomanagement mogelijk en vindt communicatie plaats op basis van de ontvangstvoorkeur van de huurder.
Op deze manier kan een corporatie de communicatie met haar huurders digitaliseren. Dat geeft vervolgens meer inzicht en overzicht over het digitale bereik, laat corporaties gebruikmaken van moderne betaalmogelijkheden voor incasso. Eenvoudige en doeltreffende huurdercommunicatie is in 2019 een belangrijk speerpunt voor veel corporaties en Postex levert hiervoor graag haar expertise.
Het Postex-softwareplatform wordt gebruikt door ruim 250 organisaties binnen diverse sectoren en is complementair aan de diverse business applicaties welke binnen de sector gebruikt worden.
Postex heeft in zes jaar tijd een enorme groei doorgemaakt in de sector. Wij werken op dit moment voor tientallen corporaties. Een aantal klanten die succesvol het platform van Postex gebruiken zijn o.a. Woonconcept, Woonwenz, Woonpunt, Thuis Wonen, Wooncompagnie, De Goede Woning, Mooiland, Kennemer Wonen, Actium en vele andere corporaties.
Postex is een zelfstandig Nederlands softwarebedrijf dat een cloudplatform heeft ontwikkeld voor klantcommunicatie. Postex levert zeer gebruiksvriendelijke end-to-end oplossingen voor het verzenden van zakelijke correspondentie, digitalisering van uitgaande poststromen en het faciliteren van online betaalmogelijkheden. Postex heeft een gedegen track record opgebouwd met een sterk groeiend klantenbestand.
Aantal medewerkers: 30
Aantal klanten in corporatiemarkt: 160
Actief in corporatiemarkt sinds: 2014
Postex
Burgemeester Jamessingel 41 / 2803 WV Gouda
088 07 07 400
Het vinden van een goede balans tussen online én offline klantcontact is een continu streven. Woningcorporatie Area uit de regio Uden-Veghel biedt sinds april vorig jaar zoveel…
Lees verderDe CorporatieGids LIVE Kennisdag - 21 maart in Expo Houten - is dé dag waarop je als corporatieprofessional effectief informatie kunt opdoen. Bezoekers hebben keuze hebt uit…
Lees verderAutomatisering en digitalisering hebben de laatste jaren klantcommunicatie enorm doen veranderen. De wijze waarop een corporatie met haar bewoners spreekt, is gepersonaliseerd geworden…
Lees verderSteeds meer woningcorporaties versterken de klantervaring door de klantcommunicatie te digitaliseren en automatiseren. Hercules wil haar klanten optimaal faciliteren en is daarom enthousiast…
Lees verderAls woningcorporatie wil je tevreden huurders. De communicatie met hen is daarvoor de sleutel. Hoe regel je het contact op zo’n manier in dat digitaal, fysiek en telefonisch…
Lees verderAfgelopen donderdag vond de corporatiesector traditiegetrouw haar weer weg naar Expo Houten, waar de twaalfde editie van…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Maart 2023 - Lef Inhoud Peter van Ling en Albert Groothuizen (Wonen Midden-Delfland): Het woningtekort oplossen? Toon lef en durf…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.