De strategische samenwerking tussen Zig en BotBoys is in een stroomversnelling gekomen. Per 1 november 2019 neemt Zig de activiteiten en medewerkers van start-up BotBoys over.
Klantcontact van de toekomst
BotBoys ontwikkelde sinds 2016 een oplossing waarmee digitaal klantcontact slimmer en persoonlijker wordt: Conversational Chat. Een door Zig recent uitgevoerde pilot met deze slimme software bij vastgoedbeheerders overtrof alle verwachtingen. Een woningcorporatie zag haar klantwaardering stijgen naar maar liefst een 9,4. Het waardevolle klantinzicht, de snelle reactie- en afhandelingstijd en de positieve respons zijn aanleiding om Conversational Chat te omarmen en hiermee verder te gaan.
Zig haalt per 1 november 2019 ook een team van specialisten in huis. Dankzij de combinatie van software en linguistieke experts wordt de standaard chatbot omgetoverd tot een slimme virtuele assistent, waarmee je digitaal een persoonlijk gesprek kunt aangaan.
Met deze stap maakt Zig haar softwareplatform voor vastgoedorganisaties in één keer geschikt voor AI, Machine Learning en Speech.
Bron: Zig, Foto: Zig
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - November 2024 Inhoud Ferry van der Pal (Wonen Wateringen): Fusie leidt tot betere bijdrage aan de volkshuisvestelijke opgave…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.