Qonsío: Klanten ontzorgen bij het gebruik van financiële producten

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Woningcorporaties hebben te maken met veel en grote geldstromen. Van het verwerken van salarissen en kwartaalrapportages tot begrotingen en de jaarrekening. Hoe zorg je ervoor dat al deze stromen op een efficiënte en goede wijze vloeien en hoe regel je dat in met software? Het antwoord op de vraag staat 22 september centraal bij Qonsío op CorporatiePlein, en wij spraken er alvast over met accountmanager Dylan van Vloten van Qonsío.

Wat staat centraal op jullie stand op CorporatiePlein 2022?
Naast de begroting, de jaarrekening en kennis van WALS en Audition, verzorgt Qonsío ook de salarisverwerking voor bijna 3.000 medewerkers bij woningcorporaties. Elke maand assisteren de consultants en de helpdeskmedewerkers bij het verwerken van mutaties en wijzigingen, zodat het salaris tijdig en correct wordt uitbetaald. Het softwarepakket HR & Salarisgemak kent geen geheimen en ook de CAO voor de woningcorporaties is nergens beter in beeld dan bij Qonsío. De dienstverlening kan in verschillende vormen plaatsvinden: van het verwerken van een korte hulpvraag tot het volledig overnemen van de salaris in het Salariskantoor. In de toekomst willen we ook graag het HR-kantoor aanbieden.

De salarisdienstverlening zal op CorporatiePlein een belangrijke plaats innemen, maar we zullen onze andere dienstverlening niet vergeten: het maken van de kwartaalrapportage en kennis van RGS staan voor de toekomst in de planning. Bij het opstellen van de jaarrekening, willen we ook meer dienstverlening aanbieden in de vorm van de volledige ontzorging waarbij we het op ons nemen de gehele jaarrekening op te leveren. We zullen de dienstverlening omtrent de jaarrekening onderbrengen in een Salariskantoor.

Voor welke informatie en kennissessies kunnen bezoekers bij jullie terecht?
We houden dit jaar geen kennissessies op onze stand, maar houden wel een prijsvraag. Met muntdrop!

Op welk vlak kunnen jullie corporaties écht verder helpen?
Qonsío kan klanten écht ontzorgen bij het gebruik van financiële producten. Of dat nu de dVi, een verschillenanalyse of een loonbetaling is, bij Qonsío is de vakkennis aanwezig. Wij helpen altijd op vriendelijke wijze en staan dichtbij onze klanten. Qonsío wordt omschreven als een ‘goede dienstverlener’, ‘behulpzaam en pro-actief’ en als ‘een betrouwbare partner’ in het klantonderzoek waar we afgelopen jaar weer een dikke acht scoorden.

Qonsío is op CorporatiePlein te vinden op stand 46.

Aanmelden voor CorporatiePlein kan via deze link.

Bron: CorporatieMedia, Foto: Qonsío