PCA gaat de komende periode starten met het ontwikkelen van een CRM-applicatie. De doelstelling van de applicatie is om op een gebruikersvriendelijke manier inzicht te geven in de data die wordt verzameld van de klanten. De data wordt op een duidelijke en begrijpelijke manier gepresenteerd op het niveau waarin de gebruiker geïnteresseerd is. Dit wordt onder andere gedaan door gebruik te maken van dashboards. De dashboards kunnen op gebruikers niveau worden ingericht. Bij de verschillende niveaus moet u denken aan:
De gebruiker kan bijvoorbeeld vanuit de klant de data benaderen en verschillende inzichten krijgen, zoals
Er kan ook gekozen worden voor installatie als uitgangspunt en daar kun je inzichten krijgen als:
Daarnaast gaat CRM de gebruiker de mogelijkheid bieden om data te muteren, bijvoorbeeld een installatie verhuist van klant A naar klant B of de voorkeursmonteur op een onderhoudsschema veranderd van vakman A naar vakman B. We verwachten dat de nieuwe CRM-applicatie een waardevolle toevoeging gaat worden voor onze klanten.
Bron: PCA, Foto: PCA
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine September 2024 - Digitale Transformatie Inhoud Madeleine Hamburg (Pré Wonen): De digitale transformatie is bij uitstek…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.