Mail to Pay business partner van Rabobank

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Na de goede samenwerking met Rabobank bij diverse grote organisaties en instellingen is Mail to Pay vanaf heden partner van Rabobank. “Wij voelen ons vereerd dat we mogen samenwerken met één van de topbanken en haar klanten in Nederland.” aldus Rody Heijstek, CEO van Mail to Pay.

Beloftevolle samenwerking

“We kwamen in ons werk steeds vaker Rabobank tegen” vervolgt Rody Heijstek. “Vijftig van onze tweehonderd klanten bankieren bij Rabobank, waaronder gemeente Amsterdam, Bavaria en verschillende woningcorporaties. We werkten al veel samen, maar zijn nu partner van Rabobank voor digitaal factureren en incasseren. Klanten van Rabobank kunnen daardoor hun debiteuren beter, sneller en klantvriendelijker laten betalen via alle oplossingen in Rabo OmniKassa, waaronder PayPal, Bancontact en Visa. Dat het een beloftevolle samenwerking is, blijkt wel uit het feit dat gemeente Amsterdam na een aanbesteding besloot over te stappen naar de oplossing van Mail to Pay in combinatie met de Rabobank. Zij zijn ontzettend tevreden.”

Over Mail to Pay

Mail to Pay biedt organisaties uiteenlopende instrumenten om hun klanten digitaal te laten betalen. Door de uitgebreide business intelligence verstuur je met Mail to Pay het meest kansrijke betaalverzoek. Dit kan in de vorm van brieven met een QR-code, e-mails en sms’jes met een betaalknop, een losse betaallink of een push notificatie vanuit een app. Alle communicatie is opgemaakt in de eigen huisstijl. Alle betaling worden verricht op de betaalpagina op de website van de organisatie. Hierdoor worden openstaande facturen beter, sneller en klantvriendelijker geïncasseerd tegen lagere kosten, zonder onnodige kosten voor haar klanten.

 

Bron: Mail to Pay, Foto: Mail to Pay