De missie van POM is om klanten een prettige en moeiteloze betaalervaring te bieden: gebruik je POM, dan betaal je met een glimlach. Daarnaast verlichten we het werk van facturatie- en creditmanagementteams door maximaal te automatiseren – van de factuur tot de laatste aanmaning. Maak kennis met POM Invoice, POM Payment en POM Collect!
POM Invoice
Met POM Invoice wordt het facturatieproces een fluitje van een cent. Of het nu op papier of digitaal gaat, POM Invoice automatiseert en vereenvoudigt het factureringsproces. Organisaties kunnen onze moderne factuurtemplates combineren met hun eigen huisstijl en de factuur versturen via het favoriete kanaal van hun klant. Zo ervaren klanten een moeiteloze betaalervaring én krijgen organisaties sneller betaald.
POM Payment
Een simpele klik op de betaallink of een scan van QR-code. Zo start elk betaalproces via POM Payment. Een paar klikken later is de betaling al afgerond. Makkelijk, snel efficiënt en klantvriendelijk. Met directe betalingen naar de bankrekening van de organisatie en een supersnelle verwerking.
POM Collect
Het best mogelijke debiteurenbeheerproces met hulp van automatisering en kunstmatige intelligentie, dat is POM Collect. Automatische opvolging van openstaande facturen, slimme herinneringen en een gepersonaliseerde benadering stimuleert goed betaalgedrag en versterkt de relatie met klanten. POM Collect helpt ervoor te zorgen dat facturen op tijd worden betaald én geeft inzicht in klanten en hun betaalgedrag.
Software wordt aangeboden:
Er zijn nieuwe technieken op komst. Systemen van de schuldeiser kunnen door nieuwe Europese richtlijnen voor banken (PSD2) binnenkort ‘praten’ met de bankrekening van de huurder. Als dergelijke technieken in handen komen van vaardige programmeurs, dan staat er wederom veel te veranderen in de wereld van huurincasso.
Verder kan in de toekomst worden verwacht dat de huurder zijn zaken steeds vaker automatisch regelt. POM denkt dat het niet vreemd is om te verwachten dat de huurder ook over software gaat beschikken om zijn financiën uitgebreid te beheren. Zo praat een corporatie-systeem in de toekomst allicht met een systeem van de huurder.
Snelheid is het toverwoord. Zo snel als technieken tegenwoordig opkomen, zo snel kunnen ze ook weer verdwijnen of worden achterhaald. Werk dus niet aan een project met een lange levenscyclus, maar vraag jezelf af: ‘Wat kan ik binnen één jaar opleveren?’ Houd daarnaast een meer globale visie of richting aan voor langere perioden. En houd in die visie rekening met het feit dat de opkomst en adoptie van nieuwe technieken niet goed te voorspellen zijn.
Daarnaast is er volgens POM een hele grote plek in de toekomst voor het sociale aspect van huurincasso. Hoe zorg je ervoor dat jouw systemen zich gedragen als een verantwoordelijke schuldeiser? Zijn ze afgestemd op het behoud van de klantrelatie in plaats van op het hoogste incassoresultaat?
POM is de trotse leverancier van een groot aantal woningcorporaties variërend in grootte van woningaanbod. Woningcorporaties als Arcade Mensen en Wonen, BrabantWonen, de Alliantie, Domesta, Dunavie, Goedestede, Helpt Elkander, Intermaris, Oost Flevoland Woondiensten, Parteon, Rochdale, RWS Goes, Sint Trudo, Stadgenoot, Stichting GroenWest, Stichting MeerWonen, Trivire, Vesteda, Vidomes, Woningstichting Den Helder, Woningstichting Haag Wonen, Woonconcept, WoonFriesland, Woongoed Zeist, WoonInvest, Woonkwartier, Woonpartners, Woonstede, Woonstichting St. Joseph, Woonstichting 'thuis, Ymere, Zeeuwland en vele andere mag POM tot haar klanten rekenen.
Aantal medewerkers: 25
Aantal klanten in corporatiemarkt: 60
Actief in corporatiemarkt sinds: 2011
Hoe krijg je mensen die een openstaand bedrag kúnnen betalen zover dat ze daadwerkelijk betalen? En hoe krijg je mensen die vanwege financiële problemen níet kunnen…
Lees verderFelix Uhl schrok toen hij jaren geleden hoorde hoeveel mensen in Nederland diep gebukt gaan onder een problematische schuldenlast. Sindsdien zet de oprichter van De Gedragsstudio zich…
Lees verderEen legacy creditmanagementproces met een one-size-fits-all-benadering is niet meer van deze tijd, vindt Mark de Roode van Mail to Pay. “We moeten als branche naar een duurzaam,…
Lees verderOrganisaties zetten steeds vaker machine learning in om processen te analyseren, te optimaliseren en te automatiseren. In het creditmanagement is machine learning van onschatbare waarde…
Lees verderWat is het toch ieder jaar een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En wat was deze 13e editie - afgelopen…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Juni 2024 - Klantdenken Inhoud Mara van Sluis (Parteon): Klantdenken vervlechten in onze verduurzamingsopgave Jurrian Koks en…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.