De missie van POM is om klanten een prettige en moeiteloze betaalervaring te bieden: gebruik je POM, dan betaal je met een glimlach. Daarnaast verlichten we het werk van facturatie- en creditmanagementteams door maximaal te automatiseren – van de factuur tot de laatste aanmaning. Maak kennis met POM Invoice, POM Payment en POM Collect!
POM Invoice
Met POM Invoice wordt het facturatieproces een fluitje van een cent. Of het nu op papier of digitaal gaat, POM Invoice automatiseert en vereenvoudigt het factureringsproces. Organisaties kunnen onze moderne factuurtemplates combineren met hun eigen huisstijl en de factuur versturen via het favoriete kanaal van hun klant. Zo ervaren klanten een moeiteloze betaalervaring én krijgen organisaties sneller betaald.
POM Payment
Een simpele klik op de betaallink of een scan van QR-code. Zo start elk betaalproces via POM Payment. Een paar klikken later is de betaling al afgerond. Makkelijk, snel efficiënt en klantvriendelijk. Met directe betalingen naar de bankrekening van de organisatie en een supersnelle verwerking.
POM Collect
Het best mogelijke debiteurenbeheerproces met hulp van automatisering en kunstmatige intelligentie, dat is POM Collect. Automatische opvolging van openstaande facturen, slimme herinneringen en een gepersonaliseerde benadering stimuleert goed betaalgedrag en versterkt de relatie met klanten. POM Collect helpt ervoor te zorgen dat facturen op tijd worden betaald én geeft inzicht in klanten en hun betaalgedrag.
Software wordt aangeboden:
Er zijn nieuwe technieken op komst. Systemen van de schuldeiser kunnen door nieuwe Europese richtlijnen voor banken (PSD2) binnenkort ‘praten’ met de bankrekening van de huurder. Als dergelijke technieken in handen komen van vaardige programmeurs, dan staat er wederom veel te veranderen in de wereld van huurincasso.
Verder kan in de toekomst worden verwacht dat de huurder zijn zaken steeds vaker automatisch regelt. POM denkt dat het niet vreemd is om te verwachten dat de huurder ook over software gaat beschikken om zijn financiën uitgebreid te beheren. Zo praat een corporatie-systeem in de toekomst allicht met een systeem van de huurder.
Snelheid is het toverwoord. Zo snel als technieken tegenwoordig opkomen, zo snel kunnen ze ook weer verdwijnen of worden achterhaald. Werk dus niet aan een project met een lange levenscyclus, maar vraag jezelf af: ‘Wat kan ik binnen één jaar opleveren?’ Houd daarnaast een meer globale visie of richting aan voor langere perioden. En houd in die visie rekening met het feit dat de opkomst en adoptie van nieuwe technieken niet goed te voorspellen zijn.
Daarnaast is er volgens POM een hele grote plek in de toekomst voor het sociale aspect van huurincasso. Hoe zorg je ervoor dat jouw systemen zich gedragen als een verantwoordelijke schuldeiser? Zijn ze afgestemd op het behoud van de klantrelatie in plaats van op het hoogste incassoresultaat?
POM is de trotse leverancier van een groot aantal woningcorporaties variërend in grootte van woningaanbod. Woningcorporaties als Arcade Mensen en Wonen, BrabantWonen, de Alliantie, Domesta, Dunavie, Goedestede, Helpt Elkander, Intermaris, Oost Flevoland Woondiensten, Parteon, Rochdale, RWS Goes, Sint Trudo, Stadgenoot, Stichting GroenWest, Stichting MeerWonen, Trivire, Vesteda, Vidomes, Woningstichting Den Helder, Woningstichting Haag Wonen, Woonconcept, WoonFriesland, Woongoed Zeist, WoonInvest, Woonkwartier, Woonpartners, Woonstede, Woonstichting St. Joseph, Woonstichting 'thuis, Ymere, Zeeuwland en vele andere mag POM tot haar klanten rekenen.
Aantal medewerkers: 25
Aantal klanten in corporatiemarkt: 60
Actief in corporatiemarkt sinds: 2011
Openstaande facturen? Trage betalingen? Dat is verleden tijd! Met de juiste aanpak tover je jouw betaalverzoeken om tot de best presterende betaalverzoeken! In deze blog duiken we…
Lees verderZowel voor de verzekeraar als voor de klant is het groot belang dat de premie tijdig wordt voldaan. Voor de klant om de dekking te garanderen en voor de verzekeraar om de cashflow…
Lees verderBetaalverzoeken sturen is één ding, maar ervoor zorgen dat klanten daadwerkelijk betalen, is een andere uitdaging. Traditionele incassotrajecten werken vaak met standaard…
Lees verderOpenstaande facturen? Dat is verleden tijd! In de digitale wereld van vandaag is het essentieel om je klanten te bereiken via de kanalen die zij prefereren. Multichannel betaalverzoeken…
Lees verderZoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - Maart 2025 Inhoud Harry Platte (Parteon): Groot dromen, klein doen Laurens Flierman (NEH): Risico’s beter beheersen door…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.