iWRITER over de basis van een corporate sterk merk

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

iWRITER 365 borgt de huisstijl van jouw organisatie in alle Office 365 programma's. Door middel van slimme sjablonen en tekstblokken heb je grip op alle informatie in jouw professionele bedrijfsdocumenten. Kijk hoe we dit doen in de video hieronder!

iWRITER biedt een complete en organisatie brede oplossing op basis van centrale en volledige geautomatiseerde Office huisstijlsjablonen. Inclusief vooraf geconfigureerde ontwerpen, back-end verbindingen en gecentraliseerde distributies op basis van rollen. Voor één doel: jou en je werknemers de mogelijkheid bieden om eenvoudig professionele documenten te maken.

De iWRITER 365 add-in biedt de mogelijkheid om templates te gebruiken, ontwerpen en beheren in een gebruikersvriendelijke interface. Het aanpassen en beheren van Word-sjablonen is mogelijk zonder macro- of programmeerkennis. Met iWRITER zijn zelfs complexe huisstijlen eenvoudig in gebruik.
Het maken van een document is zeer eenvoudig:

Stap 1: Creëer een document
Gebruikers creëren en bewerken documenten of presentaties door gebruik te maken van de huisstijl sjablonen en standaard bouwstenen. Door middel van interactieve vraag-en-antwoord velden kunnen de ontbrekende gegevens eenvoudig en snel worden ingevuld.

Stap 2: Integreer gegevens
Voeg eenvoudig gegevens toe vanuit je eigen CRM-systeem of andere database, waardoor alle documenten automatisch voorzien zijn van de meest recente gegevens uit bijvoorbeeld Microsoft Dynamics 365 of SharePoint. Door koppelingen met diverse DMS-systemen kunnen documenten geregistreerd en centraal opgeslagen worden.

Stap 3: Controleer en genereer de documenten
De documenten die met iWRITER opgemaakt worden, kunnen door de gebruiker voorzien worden van zijn of haar paraaf en handtekening, en vervolgens vrijgegeven worden als docx of pdf document.

Één van de tevreden klanten van iWRITER is Uticon, een ingenieursbureau. Een belangrijke uitdaging van Uticon was om documenten correct op te slaan in SharePoint. iWRITER maakt het mogelijk om alle corporate design templates te gebruiken, te ontwerpen, te beheren én de documenten op een correcte manier op te slaan in SharePoint. Door gebruik te maken van SharePoint en iWRITER zorg je ervoor dat dit proces soepeler, sneller en foutloos verloopt.

iWRITER wordt gebruikt in meerdere branches, waaronder overheid, handel en industrie, onderwijs en zorg. Werken met de document management software van iWRITER levert een aanzienlijke tijdbesparing op zodat jij je kunt richten op je core business.

Bron: iWRITER | Foto: iWRITER