De voorbereidingen voor het klantportaal van Servatius zijn in volle gang. Vanaf medio juli kunnen de huurders 24 uur per dag zelf online bijvoorbeeld een reparatieverzoek melden en inplannen of hun huuropzegging verwerken.
Belangrijk hierin is de stem van de huurder zelf. En daarom hebben we een aantal huurders uitgenodigd om het portaal met ons te testen. Vol enthousiasme zijn zij gisteren aan de slag gegaan en hebben zij een aantal opdrachten uitgevoerd in het nieuwe portaal.
Voor de medewerkers van Servatius en Andersom was het de uitdaging om de handen op de rug te houden en alleen te luisteren. Vraag die voorop stond was: hoe gebruiksvriendelijk is het portaal, hoe ervaart u het gebruik hiervan? De algemene reactie was positief en daarnaast hebben we een schat aan input gehad over hoe we het portaal op onderdelen verder kunnen aanscherpen zodat het nog meer aan de wensen van de klanten voldoet.
Bron: Andersom
Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Andersom de CorporatieGids 2017 te bekijken
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - November 2024 Inhoud Ferry van der Pal (Wonen Wateringen): Fusie leidt tot betere bijdrage aan de volkshuisvestelijke opgave…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.