Huurders regelen zaken makkelijk en snel met Mijn wonenCentraal.nl

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Op 1 oktober 2014 is het huurdersportaal van wonenCentraal online gegaan. Huurders van wonenCentraal zijn niet meer afhankelijk van openingstijden of wachttijden. Zij regelen hun woonzaken online: 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

Contactkanaal naar keuze
Contact leggen met wonenCentraal uit Alphen aan den Rijn kon al op vele manieren. Huurders kunnen langsgaan bij de woningcorporatie, ze kunnen bellen, tweeten, of facebooken, een e-mail verzenden, informatie ophalen van de website of een vraag stellen aan de virtuele medewerkster Els. Met de toevoeging van het huurdersportaal Mijn wonenCentraal is het online contactkanaal flink uitgebreid en heeft de huurder nog meer keuzevrijheid voor het regelen zijn of haar woonzaken.

Mijn wonenCentraal
Met Mijn wonenCentraal kunnen huurders een reparatieverzoek indienen, gegevens wijzigen, woninggegevens bekijken of een betalingsregeling afsluiten. Snel en gemakkelijk, gewoon thuis achter de computer, op de bank met een tablet of onderweg met de mobiele telefoon. Huurders worden tussen 1 oktober en 30 november aan de hand van een brief met brochure en persoonlijke inloggegevens op de hoogte gesteld van deze nieuwe mogelijkheid tot contact met de corporatie.

Geïntegreerd Front-office
Mijn wonenCentraal is door Seneca samen met de woningcorporatie wonenCentraal ontwikkeld als onderdeel van hun ‘geïntegreerd front-office’. Seneca ontwikkelde samen met wonenCentraal zowel de website, het intranet, het kennissysteem, het CRM, de virtuele medewerkster ELS als het nieuwe huurdersportaal, die nauw met elkaar verbonden zijn.

Promotiefilm Mijn wonenCentraal

Bron: Seneca

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Seneca in de CorporatieGids 2014 te bekijken.