Hoe ‘fit for the future’ is úw serviceorganisatie?

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Wilt u als serviceorganisatie van betekenis blijven in uw vakgebied, dan kunt u er nauwelijks nog omheen: meegaan in de digitale transitie en de klant volledig centraal stellen in het bedrijfsproces. Bent u ook toe aan die volgende stap in service? Durft u oude denkpatronen los te laten om écht waarde toe te kunnen voegen voor de klant? En wat ís die waarde dan precies? En wat zijn de te nemen stappen in die digitaliseringsslag? Wij helpen u graag met het volgen van de juiste koers. Want bij ViaData bieden we meer dan sophisticated software alleen.

Dedicated fieldservice-specialist
Wij geven richting. Houden u scherp. Stellen de juiste vragen. Confronteren, doorgronden en vragen door. Met twintig jaar ervaring in fieldservice-oplossingen voor onze focusbranches – woningcorporaties, bouwservicebedrijven en installatiebedrijven – zijn wij als geen ander in staat u met de digitale transitie te helpen. Als dedicated fieldservice-specialist opereren we voortdurend op het snijvlak van business en IT, en brengen we software, expertise, ervaring en uitgebreide branchekennis vakkundig bij elkaar. Daar plukt ú de vruchten van.

Connect-It 365 Fieldservice, gebaseerd op Microsoft Dynamics 365
Als pioniers in buitendienstautomatisering startten we al in 2000 met het ontwikkelen van een eigen fieldservice-oplossing voor het organiseren van de buitendienst. Inmiddels zijn we twintig jaar verder en haken we met Connect-It 365 Fieldservice aan op het Microsoft-platform Dynamics 365. Met al onze ervaring, kennis en expertise hebben we dit platform met extra software geoptimaliseerd tot branchemodellen voor onze drie focusbranches binnen de Nederlandse markt. Door de enorme flexibiliteit van het platform kunnen we het systeem met bijschaven, bijbouwen en inrichten perfect laten matchen met de wensen van iedere afzonderlijke klant, met software gebaseerd op de modernste technologie.

Onze werkwijze: 1 + 1 = 3
Bent u geïnteresseerd in onze oplossing, dan neemt een van onze salesconsultants in verschillende sessies de tijd voor het inventariseren van wensen en mogelijkheden en het geven van advies. Is de interne basis van uw organisatie ‘mature’ genoeg voor de gewenste digitaliseringsslag? Welke servicegraad levert u op dit moment en waar wilt u uiteindelijk naartoe? Komt dat overeen met wat wij zien en zijn uw wensen en het tijdpad reëel? Al deze én andere vragen komen uitgebreid aan bod. Zo geven we richting aan de volgende stappen in het proces en hebben wij – en u! – een goed en helder beeld van waar uw organisatie op dit moment staat.

Besluit u met ViaData in zee te gaan, dan is het daarna de beurt aan een van onze businessconsultants. De consultant verzamelt alle nodige informatie voor de juiste architectuur van uw nieuwe platform en komt op hoofdlijn tot een functioneel ontwerp. De functioneel consultant zorgt vervolgens voor de invulling op detailniveau en vertaalt dit operationeel in de programmatuur van het systeem.

Aan de slag!
En dan is het moment daar: u gaat als organisatie met Connect-It 365 Fieldservice aan de slag. Natuurlijk bieden wij u daarbij uitgebreide ondersteuning, zodat de implementatie en het werken met het nieuwe platform voor alle medewerkers vlekkeloos verloopt. En dáár plukken uw klanten de vruchten van – precies waarvoor uw inspanningen zijn bedoeld.

Bron: ViaData, Foto: ViaData