Goed geïnformeerde huurders in tijden van Corona

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Ondanks de verlengde ‘Coronamaatregelen’ gaat de uitvoering van reparatieverzoeken (en onderhoud) bij huurders grotendeels door. Voor de veiligheid van zowel de huurder als uw medewerkers speelt de onderlinge communicatie rondom fysieke afspraken een cruciale rol. Daarom hebben we een aantal manieren bedacht om onze klanten te helpen hun klanten en huurders zo optimaal mogelijk te informeren. Samen met u zorgen we dat afspraken veilig kunnen verlopen. Wel zo prettig in deze onzekere tijd.

Communicatiemodule
Veel klanten van ViaData maken binnen Connect-It gebruik van de e-mail of SMS-functionaliteit. Deze functionaliteit wordt veelvuldig gebruikt om huurders voorafgaand aan een afspraak te informeren over genomen veiligheidsmaatregelen. Hierdoor weet de klant of huurder precies welke regels in acht genomen moeten worden, zijn beide partijen goed voorbereid en komt de monteur niet voor vervelende verrassingen te staan.

COVID-19 afspraakbevestiging
Binnen de communicatiemodule in Connect-It bestaat de mogelijkheid om een bevestiging te sturen. Dit is een zeer geschikte manier om alles waarvan u de klant of huurder op de hoogte wilt brengen, uitgebreid en overzichtelijk te communiceren. Omdat het inrichten van een dergelijke bevestiging enige voorbereiding vraagt, heeft ViaData een standaard COVID-19 bevestiging (rapport) gemaakt met daarin onder meer de Coronamaatregelen vanuit de overheid en het RIVM. Deze kunt u eenvoudig toevoegen in e-mails naar uw klanten of huurders. Bovendien kan de bevestiging in uw eigen huisstijl worden opgemaakt. Onze ServiceDesk collega’s helpen u graag om het rapport in gebruik te nemen. Door dit voor u in orde te maken, willen we u helpen bij het bieden van zo helder mogelijke communicatie.

Gratis uitproberen
Indien u de communicatiemodule binnen Connect-It momenteel (nog) niet gebruikt, bieden we deze licentie voor een periode van een maand gratis aan. Wilt u van deze mogelijkheid gebruikmaken? Hiervoor neemt u contact op met accountmanager Remko van den Bremen. Dit kan via deze link.

Bron: ViaData, Foto: ViaData