Op 7 april 2020 is Zig aanwezig tijdens de zevende editie van CorporatieGids LIVE Kennisdag. Om 14:15 uur nemen wij je mee in het succesverhaal over de 9+ klantbeoordeling en het gouden ei. Wil jij aanwezig zijn tijdens de sessie? Meld je dan nu aan.
Een 9+ klantbeoordeling: twee cases over het gouden ei
Klantvragen afhandelen met een 9+ beoordeling. Daar droomt toch iedere organisatie van? Klantcontact verandert steeds meer van case management naar een echte conversatie met de klant. Met behulp van slimme technologieën, zoals conversational chat, kun je van een klant een ambassadeur voor jouw organisatie maken. Conversational chat heeft zich inmiddels bewezen in de vastgoedsector, met een 9+ score op het gebied van klanttevredenheid én een efficiënte werkwijze. We leggen aan de hand van een tweetal cases (Wonen Zuid en ROOM) uit hoe we de 9+ hebben bereikt en welke inzichten het deze organisaties heeft gebracht. Droom jij ook van een 9+ klantbeoordeling? Aarzel niet en laat je inspireren!
Bron: Zig, Foto: Zig
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - November 2024 Inhoud Ferry van der Pal (Wonen Wateringen): Fusie leidt tot betere bijdrage aan de volkshuisvestelijke opgave…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.