Aareon over efficient, slimmer en sneller werken met de procuratie-app

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

De wereld om ons heen verandert snel en digitalisering is een belangrijke onderdeel van deze verandering. De digitale oplossingen van Aareon optimaliseren en professionaliseren uw werkprocessen. Door middel van slimme apps en portalen worden de werkprocessen voor uw medewerkers vereenvoudigd en kunnen zij zich focussen op hun eigen specialistische werkproces.

Met de Procuratie-app levert Aareon een toepassing waarmee uw medewerkers direct inzicht hebben in de goed te keuren facturen en inkooporders. Deze eenvoudige en intuïtieve applicatie draagt bij aan een verdere optimalisering van uw processen en verhoogt de efficiëntie van uw werkprocessen omtrent procuratie. De Procuratie-app zorgt niet alleen voor een betere ondersteuning van uw werkprocessen, maar ook voor een hogere medewerkerstevredenheid.

De mogelijkheden van de Procuratie-app
Op het startscherm van de Procuratie-app ziet u direct een overzicht van inkooporders en facturen die ter beoordeling aan u zijn toegewezen. Wanneer er een opdracht of factuur voor u klaar staat ter goedkeuring, dan ontvangt u een melding. In de app kunt u meerdere inkooporders en facturen tegelijkertijd goedkeuren. Door een opdracht of factuur te selecteren kunt u eerst detailinformatie opvragen voordat u deze goed- of afkeurt. Wanneer er een reden is voor het afkeuren, dan kunt u dit ook opgeven.

Toewijzen medewerker
De factuur of inkooporder volgt de route zoals deze ingesteld is in Tobias AX. Deze wordt daarmee automatisch bij de juiste persoon ter beoordeling aangeboden. In de app kunt u ook handmatig een medewerker selecteren voor bijvoorbeeld een second opinion of wanneer de factuur/inkooporder verkeerd gerouteerd is. Bij deze selectie geeft u een reden op en kunt u een notitie achterlaten voor de betreffende medewerker.

DMS-integratie
Om de factuur goed te kunnen beoordelen is het originele document ook via de app inzichtelijk gemaakt middels de DMS-integratie. Hierdoor kunt u eenvoudig de gegevens uit het systeem vergelijken met het originele document en bent u volledig in control. Geen papierwerk meer, maar volledig digitaal.

Ondersteuning meerdere bedrijven
Maakt u, bijvoorbeeld vanwege de DAEB/niet-DAEB regeling, gebruik van een scheiding van uw (financiële) administratie in meerdere bedrijven, dan hoeft u in de app niet te switchen van bedrijf. De Procuratie-app toont u alle facturen en inkooporders in één overzicht. Deze overzichtelijkheid van de app is een groot voordeel en u vergeet hierdoor geen facturen en inkooporders uit een tweede bedrijf te beoordelen.

Op elk device
Het responsive design van de app zorgt ervoor dat de app op elke device (mobiel, tablet, pc) beschikbaar is. Hierdoor kunnen procuratiehouders altijd en overal facturen en inkooporders inzien en deze procureren. Daarnaast is de app geschikt voor alle platformen: Android, IOS en Windows.

Veilig en vertrouwd in de cloud
De Procuratie-app is een cloudoplossing, die voldoet aan de door W3C vastgestelde veiligheidseisen. Daarmee staan wij garant voor het uitstekend functioneren van de Procuratie-app, zonder extra beheerkosten voor uw organisatie. Software-updates worden automatisch geïnstalleerd. De Procuratie-app kent een duidelijke en actieve roadmap en releasebeleid.

De voordelen van de Procuratie-app
Hieronder zetten we de voordelen nogmaals voor u op een rij:

  • efficiënt, slimmer en sneller werken
  • digitalisering en professionalisering van de werkprocessen
  • hogere medewerkerstevredenheid
  • overal en altijd toegankelijk: plaats-, device- en tijdsonafhankelijk
  • bewezen technologie

Bron: Aareon

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Aareon de CorporatieGids 2017 te bekijken