Onze productsuite KlantVenster Online is erop gericht om de communicatie tussen woningcorporaties en haar stakeholders te vergemakkelijken en verbeteren.
Het contact kan plaatsvinden:
* via het web (via Website / Huurdersportaal)
* schriftelijk (Document Management Systeem)
* telefonisch of fysiek (vastgelegd in Medewerkersportaal)
Het kan gaan over contact met huurders, woningzoekenden, zakelijke relaties of andere belanghebbenden.
Het contact wordt niet alleen goed vastgelegd met inachtneming van de geldende regelgeving, maar ook opgevolgd binnen onze oplossing, en uiteindelijk via onze portalen weer gedeeld met de belanghebbenden.
Via Zaakgericht Werken en de Kennisbank wordt het contact afgehandeld volgens de werkprocessen van de woningcorporatie. Voor deze processen bestaan best practice inrichtingen die verder op maat gesneden kunnen worden.
De apps uit onze KlantVenster online suite vergemakkelijken het gebruik nog verder. Zo vinden inspecties digitaal plaats.
KlantVenster Online is onze suite waar al onze beste producten op het SharePoint Online en Umbraco CMS
platform samenkomen, waardoor er voor al uw producten één omgeving met één interface ontstaat.
SharePoint Online is hét platform voor documentarchivering en wordt door Microsoft geleverd via
bijvoorbeeld de Microsoft 365 abonnementen. Het Umbraco CMS is een open source content management
systeem en leveren wij op basis van best practice. Dit houdt in dat deze is ontwikkeld op basis van de input
van meerdere woningcorporaties en in de toekomst continu en proactief zal worden doorontwikkeld. Zo
voldoen uw producten altijd aan de nieuwste ontwikkelingen op gebied van inrichting, gebruikerservaring
en actuele wet- en regelgeving. KlantVenster Online bestaat uit de volgende modules:
• Medewerkersportaal
• Verhuurmutatieproces incl. Inspectie App
• Huurdersportaal
• Website
• Kennisbank
• Document Management Systeem (DMS)
Software wordt aangeboden:
Platform gebaseerd op:
Het digitaliseren van klant- en werkprocessen helpt corporaties om werkzaamheden uniform, efficiënt en klantgericht uit te voeren. Relevante en actuele informatie is altijd en overal beschikbaar voor klanten, medewerkers en partners door gebruik te maken van portalen en apps. Kosten worden sterkt gereduceerd door gebruik te maken van veilige en flexibele cloud-oplossingen. De corporatie houdt de regie en de focus op kerntaken.
Bright Answers speelt in op deze ontwikkelingen door:
Binnen de woningcorporatiebranche maken bijna 100 corporaties gebruik van onze oplossingen. Voorbeelden zijn: Poort6, HW Wonen, Staedion, Pré Wonen en Volkshuistvesting Arnhem. Wij zoeken afhankelijk van uw interesses graag een passende referent.
Wij digitaliseren werk- en klantprocessen voor bijna 100 woningcorporaties. Als ‘Business enablement company’ ontwikkelen en implementeren we standaard ICT-oplossingen om bedrijfsdoelstellingen op het gebied van kostenbesparing en dienstverlening te behalen. Door het inzetten van websites, portalen en apps is informatie altijd en overal toegankelijk voor klanten, medewerkers en partners. Een krachtig ECM-platform borgt naleving van wet- en regelgeving ten aanzien van het delen en opslaan van gevoelige informatie, zodat u volledig compliant bent.
Aantal medewerkers: 26
Aantal klanten in corporatiemarkt: 100
Actief in corporatiemarkt sinds: 1997
Gebruikersvereniging: KlantVenster-gebruikersgroep
Bright Answers
K.P. van der Mandelelaan 110, 3062 MB Rotterdam
010 288 48 68
De CorporatieGids LIVE Kennisdag - 21 maart in Expo Houten - is dé dag waarop je als corporatieprofessional effectief informatie kunt opdoen. Bezoekers hebben keuze hebt uit…
Lees verderArie de Jong en Petra de Rijk van Woondiensten Aarwoude heeft ons gevraagd ze te ondersteunen met een diepere digitaliseringsslag. Samen zijn we aan de slag gegaan. Een extra…
Lees verderOp woensdag 2 november is Sité Woondiensten live gegaan met de nieuwe versie van het Klantportaal van Bright Answers op basis van het Umbraco platform. Door een fijne samenwerking…
Lees verderHet woningtekort zo snel mogelijk oplossen, de wens om efficiënter te werken en data gebruiken voor betere sturing. Het vat de doelen van veel Nederlandse corporaties goed samen.…
Lees verderKlantcontact bij woningcorporaties is de afgelopen jaren enorm veranderd. Met de komst van omnichannel communicatie kan de klantbeleving nog verder vergroot worden. Maar hoe doe je…
Lees verderAfgelopen donderdag vond de corporatiesector traditiegetrouw haar weer weg naar Expo Houten, waar de twaalfde editie van…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Maart 2023 - Lef Inhoud Peter van Ling en Albert Groothuizen (Wonen Midden-Delfland): Het woningtekort oplossen? Toon lef en durf…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.