Bright Answers

Korte productbeschrijving

Onze productsuite KlantVenster Online is erop gericht om de communicatie tussen woningcorporaties en haar stakeholders te vergemakkelijken en verbeteren.

Het contact kan plaatsvinden:
* via het web (via Website / Huurdersportaal)
* schriftelijk (Document Management Systeem)
* telefonisch of fysiek (vastgelegd in Medewerkersportaal)
Het kan gaan over contact met huurders, woningzoekenden, zakelijke relaties of andere belanghebbenden.

Het contact wordt niet alleen goed vastgelegd met inachtneming van de geldende regelgeving, maar ook opgevolgd binnen onze oplossing, en uiteindelijk via onze portalen weer gedeeld met de belanghebbenden.

Via Zaakgericht Werken en de Kennisbank wordt het contact afgehandeld volgens de werkprocessen van de woningcorporatie. Voor deze processen bestaan best practice inrichtingen die verder op maat gesneden kunnen worden.

De apps uit onze KlantVenster online suite vergemakkelijken het gebruik nog verder. Zo vinden inspecties digitaal plaats.

KlantVenster Online is onze suite waar al onze beste producten op het SharePoint Online en Umbraco CMS
platform samenkomen, waardoor er voor al uw producten één omgeving met één interface ontstaat.
SharePoint Online is hét platform voor documentarchivering en wordt door Microsoft geleverd via
bijvoorbeeld de Microsoft 365 abonnementen. Het Umbraco CMS is een open source content management
systeem en leveren wij op basis van best practice. Dit houdt in dat deze is ontwikkeld op basis van de input
van meerdere woningcorporaties en in de toekomst continu en proactief zal worden doorontwikkeld. Zo
voldoen uw producten altijd aan de nieuwste ontwikkelingen op gebied van inrichting, gebruikerservaring
en actuele wet- en regelgeving. KlantVenster Online bestaat uit de volgende modules:
• Medewerkersportaal
• Verhuurmutatieproces incl. Inspectie App
• Huurdersportaal
• Website
• Kennisbank
• Document Management Systeem (DMS)

Specificaties

Software wordt aangeboden:

  • In huis/lokaal
  • SaaS
  • Cloud

Platform gebaseerd op:

  • Microsoft

Toekomstvisie

Het digitaliseren van klant- en werkprocessen helpt corporaties om werkzaamheden uniform, efficiënt en klantgericht uit te voeren. Relevante en actuele informatie is altijd en overal beschikbaar voor klanten, medewerkers en partners door gebruik te maken van portalen en apps. Kosten worden sterkt gereduceerd door gebruik te maken van veilige en flexibele cloud-oplossingen. De corporatie houdt de regie en de focus op kerntaken.

Bright Answers speelt in op deze ontwikkelingen door:

  • het aanbieden van tooling om webstrategie om te zetten naar een goede online beleving voor uw klanten,
  • klant- en werkprocessen te integreren en informatie conform regelgeving te archiveren en eenvoudig vindbaar te maken,
  • de inzet van interactieve portalen en responsive apps die geschikt zijn voor verschillende (mobiele) devices,
  • de inzet van intelligente workflows die, waar mogelijk, stappen in het proces automatiseren,
  • snel in te spelen op ontwikkelingen door gebruik te maken van technologische innovaties,
  • het realiseren van 'quick wins' die direct bijdragen aan de beoogde bedrijfsdoelstellingen.

Referenties

Binnen de woningcorporatiebranche maken bijna 100 corporaties gebruik van onze oplossingen. Voorbeelden zijn: Poort6, HW Wonen, Staedion, Pré Wonen en Volkshuistvesting Arnhem. Wij zoeken afhankelijk van uw interesses graag een passende referent.

Bedrijfsprofiel

Wij digitaliseren werk- en klantprocessen voor bijna 100 woningcorporaties. Als ‘Business enablement company’ ontwikkelen en implementeren we standaard ICT-oplossingen om bedrijfsdoelstellingen op het gebied van kostenbesparing en dienstverlening te behalen. Door het inzetten van websites, portalen en apps is informatie altijd en overal toegankelijk voor klanten, medewerkers en partners. Een krachtig ECM-platform borgt naleving van wet- en regelgeving ten aanzien van het delen en opslaan van gevoelige informatie, zodat u volledig compliant bent.

Aantal medewerkers: 26
Aantal klanten in corporatiemarkt: 100
Actief in corporatiemarkt sinds: 1997
Gebruikersvereniging: KlantVenster-gebruikersgroep


Contactgegevens

Bright Answers
K.P. van der Mandelelaan 110, 3062 MB Rotterdam
010 288 48 68

info@brightanswers.eu
https://www.brightanswers.eu

Bright Answers in het nieuws