Vanuit BE impulse acteren wij op het snijvlak van project- & verandermanagement, ICT, dienstverlening en informatievoorziening.
De combinatie van deze onderdelen maakt dat we breed inzetbaar zijn én ons werk doen met oog voor detail en de organisatie. Oogkleppen kennen wij niet. Wij kijken verder dan de initiële vraag die gesteld wordt en brengen de impact in kaart over het gehele snijvlak.
Onze opdrachten variëren van het adviseren en ondersteunen van het management, projectmanagement van kleine én grote complexe projecten, selecties & implementaties, test coördinatie en procesoptimalisatie tot aan het oplossen van issues en ondersteunen van de medewerkers in bijvoorbeeld de rol van functioneel beheerder. Juist met onze brede expertise kunnen wij makkelijk adviseren op thema’s zoals de digitalisering, de bijkomende ICT-componenten en het borgen van veranderingen. Dit in combinatie met onze inhoudelijke proceskennis en resultaatgerichte aanpak maakt BE impulse wie wij zijn.
Onze visie richt zich op de cyclus van continu verbeteren waarin de mens centraal staat. Met een integrale, bedrijfsbrede aanpak zorgen wij samen dat de organisatie een continue groei door maakt, met minimale verspilling. Op deze manier helpen wij organisaties om in de toekomst zelf invulling te geven aan complexe vraagstukken of rollen. Bij ons geen wollige stukken of verhalen maar juist een hands-on aanpak en energiek samenspel van processen, systemen en medewerkers. We bereiken dit doel door ons coachend door alle lagen van de organisatie te bewegen. Daarnaast delen wij graag onze kennis over actuele en toekomstige ontwikkelingen via blogs en whitepapers op onze website en LinkedIn. Zo spelen wij in op de ontwikkelingen in de markt en houden wij onze klanten graag op de hoogte.
Een overzicht van onze referenties vind je op onze website www.be-impulse.nl. Benader onze referenten gerust voor hun ervaring met BE impulse.
Wij zijn BE impulse en hebben ruime ervaring en vele vlieguren binnen de woningcorporatie. Op het gebied van project- & verandermanagement, ICT, dienstverlening en informatievoorziening zijn wij gedreven in het integraal benaderen van deze thema’s. Hoe groot of klein een vraagstuk ook is, met onze resultaatgerichte aanpak gaan wij met de klant stap voor stap op weg naar het gewenste doel
BE impulse bestaat uit een groep collega’s die elkaar vanuit intrinsieke motivatie hebben gevonden en samenwerken. De gemene deler is dan ook onze passie voor de woningcorporatie en onze jarenlange ervaring vanuit de processen op de werkvloer. Wij onderscheiden ons doordat wij allemaal met de voeten in klei hebben gestaan en van hieruit zijn doorgegroeid om de brug te slaan tussen strategie en de werkvloer. Hiermee zijn wij in staat om de organisatie de juiste vragen te stellen, medewerkers te laten nadenken over gevolgen van keuzes voor het end-to-end proces en dwarsverbanden tussen verschillende processtappen inzichtelijk te maken. Uiteraard allemaal met oog voor de interne én externe klant. Klantdenken is bij ons dan ook altijd een centraal thema.
Met onze ervaaringen creëren wij synergie in de organisatie, waarbij inhoudelijke kennis op het gebied van onder meer dienstverlening en verandertrajecten samenkomen met procesoptimalisatie, projectmanagement en implementatiekracht.
Aantal medewerkers: 10
Aantal klanten in corporatiemarkt: >30
Actief in corporatiemarkt sinds: 2019
In veel organisaties wordt een ICT-project vaak gezien als een puur technisch initiatief, zoals een nieuwe applicatie, cloudmigratie of procesautomatisering. Maar hoewel deze…
Lees verderStel je voor: een wereld waarin je als huurder direct wordt geholpen, zonder te hoeven wachten aan de telefoon of te worstelen met ingewikkelde vragen op de website. Je meldt…
Lees verderMisschien herken je het wel: 'meldingmoeheid' binnen de organisatie. Collega’s worden zo vaak gevraagd om meldingen te doen van storingen of problemen dat ze het zat…
Lees verderVeel organisaties stellen dat zij werken vanuit de optiek “De klant staat centraal”. Toch rijst de vraag hoe vaak deze belofte daadwerkelijk wordt ingelost. Te vaak blijven…
Lees verderZoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine September 2024 - Digitale Transformatie Inhoud Madeleine Hamburg (Pré Wonen): De digitale transformatie is bij uitstek…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.