CorporatieGids Magazine

SEPTEMBER 2024 I 61 60 I CORPORATIEGIDS MAGAZINE Vanessa Groenenberg en Frederique Zeelenberg (Trivire): Herkenbaar door eenduidige huisstijl door de hele keten heen Wanneer je contact hebt met je huurders, wil je dat je herkenbaar bent als bedrijf. Een goede huisstijl is daarvoor onmisbaar. Maar wat houdt een goede huisstijl precies in, waar moet die aan voldoen en hoe zorg je voor een uniforme stijl wanneer je veel samenwerkt met ketenpartners? CorporatieGids Magazine sprak hierover met communicatieadviseur Vanessa Groenenberg en digitale communicatiespecialist Frederique Zeelenberg van Trivire. De kerntaak van een woningcorporatie is het bieden van een kwalitatief thuis voor haar bewoners. “Een goede huisstijl heeft zeker invloed op het contact dat we met huurders hebben,” begint Frederique het gesprek. “We vinden het als Trivire belangrijk dat onze huurders zich herkennen in onze huisstijl. Geen Amerikaanse stockbeelden van mensen met een tand- pastalach, maar visuals met beelden van onze eigen bewoners, met de huizen die wij verhuren en met onze eigen mede- werkers. Zo houden we onze huisstijl herkenbaar en eenduidig.” Liefde en aandacht De Dordtse corporatie doet dat vanuit haar eigen koerswaarden. “Dat zijn dienstverlening met aandacht, een gezonde organisatie, prettig en duurzaam én wonen voor iedereen,” vult Vanessa aan. “Vooral die eerste waarde slaat op de manier waarop we communiceren met onze huurders. Wat dit in de praktijk betekent? Communicatie waar liefde én aandacht uit straalt.” Op de foto: Vanessa Groenenberg (links) en Frederique Zeelenberg (rechts)

RkJQdWJsaXNoZXIy Mzg5Mzg=