CorporatieGids Magazine
MAART 2020 I 39 38 I CORPORATIEGIDS MAGAZINE Interne bereikbaarheid Waar klantcommunicatie als een rode draad door de organisatie van Laurentius loopt, speelt de interne bereikbaarheid van medewerkers daarbij een grote rol. Monique: “Omdat onze bereikbaarheid is toegenomen, weten bewoners met een vraag sneller waar ze aan toe zijn. Onze focus bij interne communicatie ligt overigens niet op digitaal, maar op persoonlijk contact. Dat draagt bij aan het creëren van een ‘samen’-gevoel binnen de organisatie, en geeft geen ruimte voor je eigen perceptie. Bovendien draagt persoonlijk contact bij aan het werkgenot omdat mensen zich niet op een eigen eilandje begeven.” WhatsApp “Dit jaar willen we ons onder andere richten op de introductie van WhatsApp in de klantenservice,” sluit Monique af. “Het is inmiddels bijna normaal geworden om op deze manier met bijvoorbeeld een zorgverzekeraar of bank te praten, en met Unexus hebben wij een applicatie die dit ondersteunt. Daarnaast zijn we op dit moment bezig met het ontwikkelen van een nieuwe visie op klantcommunicatie die we eveneens later dit jaar willen implementeren. Hoe dit er precies uit komt te zien weten we nu nog niet maar een ding staat vast: ook in deze visie staat de klant en de manier waarop hij of zij wil communiceren centraal.” “We fungeren als regisseur en monitoren het reparatie- onderhoud.” Foto: Else Loof
RkJQdWJsaXNoZXIy Mzg5Mzg=