Zig Websoftware: De roadmap naar efficiëntere klantbediening

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

De woningcorporatiebranche vraagt om optimale klantprocessen. Digitaliseren is daarbij niet meer weg te denken. De bewezen digitale oplossingen van Zig, in combinatie met een roadmap, helpen de klantbediening van iedere corporatie te optimaliseren. Ik neem je mee in het verhaal achter onze successen:

Gebruiksvriendelijkheid als fundering
De klantcontactoplossing van Zig is ontwikkeld vanuit de eindgebruiker. Gebruiksvriendelijkheid bepaalt grotendeels het succes van de oplossing. Dankzij onze expertise op het gebied van realtime koppelingen met alle back-officesystemen uit de markt worden kennis en informatie samengevoegd tot één integraal klantbeeld en rolafhankelijk (medewerker, huurder, aannemer etc.) beschikbaar gesteld.

Slimmer samenwerken o.b.v. co-creatie
De oplossing maakt gebruik van context om relevante informatie te tonen voor zowel medewerkers als huurders. Denk aan het prioriteren van klantvragen op het medewerkersdashboard of het tonen van relevante kennis aan huurders in het portaal op basis van postcode. Gebruikersgroepen en klantenpanels geven Zig de benodigde informatie rondom een intuïtieve user journey die ingezet wordt bij de optimalisatie van onze oplossingen. Dit heeft een positief effect op de klant- en medewerkerstevredenheid en effi ciency van klantprocessen. 

De medewerker mee naar optimale digitale dienstverlening
Bij Zig werken we met roadmaps. Groeipaden die jouw organisatie helpen een visie, voor de korte én lange termijn, te ontwikkelen met concrete handvatten hoe doelen kunnen worden bereikt. Onze overtuiging is dat optimale klantbediening hand in hand gaat met organisatiecultuur. Zig Websoftware helpt woningcorporaties die verandering aan te gaan die nodig is om het maximale uit digitalisering te halen. En dat werkt. Woningcorporaties behalen met onze oplossing tot wel 40% zelfservice en een afname van herhaalvragen van minimaal 20%.

Betalen naar gebruik (SaaS)
We maken de verschuiving naar een transparanter betalingsmodel. In plaats van het traditionele licentiemodel, hanteren we nu SaaS-pricing. De klantcontactoplossing wordt als complete oplossing inclusief alle mogelijke functionaliteiten geleverd. De woningcorporatie betaalt op basis van pay per use.

Meer weten?
Nieuwsgierig hoe deze klantcontactoplossing jouw woningcorporatie kan helpen naar een optimale klantbediening? Vraag onze demo aan en beleef zelf de voordelen van onze klantcontactoplossing.

Bron: CorporatieGids 2017

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Zig Websoftware de CorporatieGids 2017 te bekijken