Woonkracht10 wil graag haar dienstverleningsconcept automatiseren om moderne dienstverlening te leveren die aansluit bij de behoeften in de samenleving. Om die ambitie te realiseren heeft Woonkracht10 gekozen voor de totaaloplossing die Zig op het gebied van digitale dienstverlening biedt.
Ambitie: 80% klantvragen door eerstelijns medewerker afgehandeld
De totaaloplossing die Zig bij Woonkracht10 gaat inzetten bestaat uit een klantvolgsysteem inclusief kennisbank, een klantportaal en website met geïntegreerde kennisbank. Woonkracht10 is hiermee in staat een belangrijke efficiencyslag te maken door de automatisering van klantcontact en -processen. Het afhandelen van klantvragen wordt efficiënter door de klant meer zelf online te laten uitvoeren, op de website te werken met een goed ingerichte kennisbank en de registratie van klantcontact te uniformeren. De ambitie is om het percentage zelfservice flink te vergroten en telefonische klantvragen in minimaal 80% van de gevallen door een eerstelijns medewerker te laten afhandelen.
Bron: Zig Websoftware
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - November 2024 Inhoud Ferry van der Pal (Wonen Wateringen): Fusie leidt tot betere bijdrage aan de volkshuisvestelijke opgave…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.