Ziezodan: Ongekend onderhoudsgemak

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Op 24 september vindt CorporatiePlein voor het eerst in de geschiedenis als hybride evenement plaats: online en op beperkte schaal offline in Expo Houten. Verreweg het grootste gedeelte van de bezoekers zal de tiende editie van CorporatiePlein online meemaken. Wat mogen ze verwachten op de virtuele beursstands en tijdens online kennissessies van de verschillende exposanten? CorporatieGids.nl ging hier alvast over in gesprek met Operationeel Directeur Simon Helder van Ziezodan.

In een tijd waarop de wereld in een rap tempo digitaliseert, ontstaat een steeds hogere klantverwachting, begint Simon. “Wanneer ik vandaag online iets bestel is mijn verwachting dat dit morgen netjes aan huis wordt bezorgd, dat ik goed op de hoogte wordt gehouden en het pakket wordt geleverd door een vriendelijke bezorger. De zogenoemde ‘Coolblue-beleving’. Ook in de vastgoedwereld wordt dit steeds meer gemeengoed, waarbij we niet meer spreken over huurders maar klanten. Wanneer deze klant tegenwoordig een storing ervaart, is in steeds grotere mate de verwachting dat dit 24/7 online gemeld kan worden, dat het melden super eenvoudig is en dat je direct weet waar je aan toe bent. De hedendaagse klant wil gewoon geen gedoe.”

Transparantie
Ziezodan speelt in op deze trends met haar software waarmee klanten binnen drie minuten een online melding kunnen maken, inclusief het toevoegen van een foto van het defect. Simon: “Zo heeft de klant direct een afspraak in zijn of haar agenda op het moment dat dit de klant het beste uitkomt. Ook wordt hij of zij op de hoogte gehouden van de status van de melding. Als woningcorporatie wil je transparantie in de keten en middels een dashboard kun je de belangrijkste performance indicatoren – zoals KWH, FTF en oplostijd – in real-time volgen.”

Ongekend onderhoudsgemak
Tijdens CorporatiePlein vertelt Ziezodan meer over de ‘wereld van ongekend onderhoudsgemak’. “Wij gaan graag in op hoe woningcorporaties met onze software de klant beter kunnen helpen, en geven daar ook vier kennissessies over. Hierin vertellen we over de digitalisering in de keten van reparatieonderhoud, klantbeleving in het onderhoudsproces, efficiëntie in de keten van reparatieonderhoud én kwaliteit in de keten van reparatieonderhoud.”

Aanmelden voor CorporatiePlein 2020 kan via deze link.

Bron: CorporatieMedia, Foto: Ziezodan