Woonstichting Valburg live met Dynamics Empire Online

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Op 29 juli is Woonstichting Valburg live gegaan met Dynamics Empire Online dat is gebaseerd op Microsoft Dynamics 365 Business Central (SaaS). Cegeka-dsa is trots dat het Woonstichting Valburg, na een geslaagde voorbereiding, als eerste klant mag feliciteren met de livegang van Dynamics Empire Online. De afgelopen jaren hebben cegeka-dsa en Microsoft intensief samengewerkt aan de realisatie van de SaaS-oplossing voor de vastgoedsector. Met de livegang van Dynamics Empire Online bij Woonstichting Valburg gaat cegeka-dsa nu de volgende fase in om haar product volledig beproefd en volwassen online beschikbaar te stellen aan de markt.

Frank Roelofs, ICT Manager bij Woonstichting Valburg: “Woonstichting Valburg heeft voor Dynamics Empire Online gekozen vanwege de ontzorging en verregaande flexibiliteit van deze SaaS-oplossing. Als eerste klant de sprong maken is natuurlijk spannend maar we zijn erg tevreden over de begeleiding vanuit cegeka-dsa en Microsoft.”

Dynamics 365 Business Central
Met de introductie van Dynamics Empire Online wordt het platform Dynamics NAV 2017 vervangen door Dynamics 365 Business Central. In de woorden van Microsoft: het gaat van een ‘system of records’ naar een ‘system of intelligence’.

Microsoft heeft het product Navision volledig doorontwikkeld naar een oplossing die ook vanuit de cloud kan worden gebruikt. Een volledig nieuwe en vereenvoudigde nieuwe user interface, die door alle gebruikers device onafhankelijk gebruikt kan worden, is slechts een onderdeel van deze vernieuwing. Het nieuwe platform geeft onze klanten toegang tot allerlei nieuwe mogelijkheden die de Microsoft cloud te bieden heeft om uiteindelijk uw dienstverlening aan huurders en uw vastgoed processen continu te verbeteren en innoveren.

Jan Brouwer, Business Group Lead Dynamics bij Microsoft: "Cegeka-dsa laat zien door te pakken richting de cloud. Met de flexibiliteit die Dynamics Empire Online op basis van Microsoft Dynamics 365 biedt, kunnen organisaties hun processen veilig en gemakkelijk uitvoeren op een manier die bij hen past. Dat betekent dat ze zich kunnen concentreren op de dingen die er echt toe doen: snel en efficiënt inspelen op de behoeften van hun klanten."

Bron: cegeka-dsa, Foto: cegeka-dsa