Huurders in Noord-Holland gaan op korte termijn profiteren van de nieuwste manier van klantcontact: de iWebsite. Wooncompagnie stopt met het klassieke huurdersportaal en gaat met iWebsite gebruik maken van de nieuwste technologie en de nieuwste inzichten om huurders onderdeel uit te laten maken van de bedrijfsprocessen. De iWebsite verleidt huurders, zorgt voor een gedegen “customer journey” en past zich aan aan het profiel van de klant.
Door gebruik te maken van de “Quick Start” aanpak zullen Wooncompagnie en Batavia Groep het traject in de zomer hebben afgerond.
Bron: Batavia Groep
Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Batavia Groep de CorporatieGids 2017 te bekijken
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - November 2024 Inhoud Ferry van der Pal (Wonen Wateringen): Fusie leidt tot betere bijdrage aan de volkshuisvestelijke opgave…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.