Vorig jaar is Stichting Woonservice Kennemerland een samenwerking aangegaan met WoningNet. Sinds 1 mei 2013 kunnen woningzoekenden met vragen over wonen in de regio Zuid-Kennemerland terecht bij het Klantcontactcentrum (KCC) van WoningNet. Inmiddels zijn we bijna een jaar verder en blikken we terug op hoe Stichting Woonservice Kennemerland deze stap heeft ervaren.
Het Klantcontactcentrum van WoningNet zorgt voor goede informatie over ons woningaanbod voor woningzoekenden in de regio Zuid-Kennemerland,” vertelt Robin Hamer, manager van Stichting Woonservice Kennemerland. “We hebben het afgelopen jaar ervaren dat WoningNet een betrouwbare organisatie is, die laat zien te beschikken over de benodigde kennis en ervaring om alle vragen van woningzoekenden in ons werkgebied goed te kunnen beantwoorden.”
Inzicht in marktontwikkelingen
Naast het KCC werkt Woonservice Kennemerland ook met Wooninzicht. Met dit realtime managementinformatiesysteem kunnen corporaties op eenvoudige wijze data uit het eigen woningmarktgebied monitoren en analyseren. “Wooninzicht stelt ons in staat om sneller inzicht te krijgen in onze markt. Hierdoor kunnen wij goed inspelen op de ontwikkelingen in de woningmarkt en zijn we altijd op de hoogte van de meest actuele stand van zaken”, vat Hamer de voordelen voor Woonservice Kennemerland samen.
Bron: Woningnet
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - November 2024 Inhoud Ferry van der Pal (Wonen Wateringen): Fusie leidt tot betere bijdrage aan de volkshuisvestelijke opgave…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.