Er zijn vele redenen waarom het reparatieverzoekenproces zou moeten worden opgefrist. Het kan bijvoorbeeld goedkoper, efficiënter, klantvriendelijker of leuker.
In onderstaand filmpje geven wij u een aantal ideeën hoe u uw reparatieverzoekenproces zou kunnen opfrissen.
Webinar 27 mei 14.00 uur
Op 27 mei organiseren wij het webinar 'Het reparatieverzoekenproces via de Corporatie Cloud, een fris idee!'. Hierin geeft Bonne Jutstra u in 45 minuten ook een aantal ideeën om uw reparatieverzoekenproces op te frissen. Klik hier om u voor het webinar aan te melden.
Maar waarom zou u uw reparatieverzoekenproces willen opfrissen?
Klik hier om uw redenen te geven en ontvang als eerste frisse stap alvast een pepermuntpot voor uw afdeling.
Bron: NCCW
Wat is het toch ieder jaar een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En wat was deze 13e editie - afgelopen…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Juni 2024 - Klantdenken Inhoud Mara van Sluis (Parteon): Klantdenken vervlechten in onze verduurzamingsopgave Jurrian Koks en…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.