De Woonplaats wil de interactie met haar klant optimaal faciliteren met als doel de communicatie te verbeteren met verlaging van de kosten. Er wordt sterk ingezet op digitalisering van de dienstverlening. Voordat De Woonplaats verder stappen zet op dit gebied, is er een behoefte aan een business case. De Woonplaats heeft VVA-informatisering gevraagd te ondersteunen bij het opstellen van deze business case.
De business case moet antwoord geven op de vraag of investeringen in digitale dienstverlening financieel verantwoord zijn. Daarnaast moet de business case aangeven in welke vorm De Woonplaats de ambities op het gebied van digitale dienstverlening kan invullen.
Bron: VVA Informatisering
Wat is het toch ieder jaar een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En wat was deze 13e editie - afgelopen…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Juni 2024 - Klantdenken Inhoud Mara van Sluis (Parteon): Klantdenken vervlechten in onze verduurzamingsopgave Jurrian Koks en…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.