Laurentius wil de interactie met haar klant optimaal faciliteren met als doel de dienstverlening nog meer af te stemmen op de behoefte van de klant. Om deze reden kiezen zij voor interactieve klantcommunicatie in vorm van KCC- en klantportalen. VVA-informatisering helpt de corporatie uit Breda bij het realiseren van deze ambitie.
De afgelopen maanden hebben wij Laurentius ondersteund bij de selectie van een integraal content management systeem (CMS). Via dit systeem wil Laurentius vier verschillende klantapplicaties ontwikkelen. VVA-informatisering verzorgt tijdens de implementatiefase de projectleiding voor deze vijf applicaties.
De eerste stappen worden gezet met een kennisbank en een KCC-portaal. Met deze middelen is Laurentius in staat haar klanten op een eenduidige en snelle manier van dienst te zijn. Het KCC-portaal wordt gekoppeld aan het primaire systeem Tobias van SG|Automatisering en aan de Mtel BroadSoft telefooncentrale. Later in het jaar wordt met behulp van hetzelfde CMS een nieuwe website, huurdersportaal en intranet ontwikkeld. Er worden dan ook koppelingen met het document management systeem ShareWorX gerealiseerd.
Bron: VVA-informatisering
Wat is het toch ieder jaar een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En wat was deze 13e editie - afgelopen…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Juni 2024 - Klantdenken Inhoud Mara van Sluis (Parteon): Klantdenken vervlechten in onze verduurzamingsopgave Jurrian Koks en…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.