Totaaloplossing digitale dienstverlening Woonkracht10

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Zig heeft voor Woonkracht10 een “totaaloplossing - digitale dienstverlening” bestaande uit een responsive website, klantportaal, KlantVolgSysteem en geïntegreerde kennisbank gerealiseerd. Door de automatisering van klantcontact en -processen maakt Woonkracht10 een belangrijke efficiencyslag.

Veel gemak voor onze huurders”
“Sinds 1 september kunnen klanten onder meer online wijzigingen doorvoeren in het huurcontract, een huurovereenkomst opzeggen, online betalen of een reparatie inplannen. Het nieuwe klantportaal van Zig neemt ons daarmee veel werk uit handen. Het is in het begin misschien wennen voor de klant, maar we zijn ervan overtuigd dat het zelf kunnen regelen veel gemak oplevert voor onze huurders. Daarnaast bespaart het ons tijd en geld.” – aldus Annemarie Derksen, teamleider Service Center bij Woonkracht10.

Modernisering dienstverlening
Woonkracht10 focust op digitale dienstverlening om kosten te besparen en daarmee het wonen betaalbaar te houden. De “totaaloplossing - digitale dienstverlening” ondersteunt het servicecenter en biedt huurders de mogelijkheid om 24/7 huurderszaken online te regelen. De corporatie was onder de indruk van de door Zig gerealiseerde mate van automatisering bij DUWO. Bij Woonkracht10 is daarom dezelfde mate van automatisering toegepast. Deze volledige procesautomatisering heeft voor DUWO al geresulteerd in een zelfservicepercentage van meer dan 80%!


Bron: Zig Websoftware

Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van Zig Websoftware in de CorporatieGids 2015 te bekijken.