TOPdesk: Alle afdelingen samenbrengen in één overzichtelijke tool

Geplaatst door CorporatieMedia op
 

Om efficiënt over alle afdelingen heen te kunnen samenwerken, is een goede IT-fundering essentieel. TOPdesk helpt organisaties hierbij door afdelingen samen te brengen in één overzichtelijke tool. Het bedrijf vertelt hier meer over op 14 september tijdens CorporatiePlein, en wij spraken van tevoren alvast met Customer Success Manager Elzemieke Jongkoen.

Wat staat centraal op jullie stand op CorporatiePlein 2023?

Of je nu last hebt van een slecht werkende laptop, de koffieautomaat een storing geeft, of je een nieuwe medewerker wilt aanmelden, je kunt alle processen kwijt in TOPdesk. Dat willen we jullie graag laten zien. Voor degenen die al met TOPdesk werken, hebben we ook een leuke actie: de Held van de Helpdesk! Hiervoor mag iedereen ons komen bezoeken op 14 september!

Op welk vlak kunnen jullie corporaties écht verder helpen?
Niet alleen helpt TOPdesk via het Self Service Portaal om de vraag van de medewerker zelf op te lossen, maar TOPdesk zorgt er ook voor dat jouw vraag direct bij de juiste afdeling of de juiste persoon terechtkomt. Om die reden gebruiken bijna 100 woningcorporaties TOPdesk dagelijks om al hun interne processen gemakkelijk te stroomlijnen. Wij noemen dat ook wel: 'Enterprise Service Management met een glimlach!'

Wil jij meer uit jouw TOPdesk halen, of heb je vragen over het gebruik? Wij staan voor je klaar op CorporatiePlein, standnummer 43! Ken je ons nog niet? We geven je graag een demonstratie!

TOPdesk is op CorporatiePlein te vinden op stand 43.

Aanmelden voor CorporatiePlein kan via deze link.

Bron: CorporatieMedia, Foto: TOPdesk