De Texelse woningcorporatie Stichting Woontij gaat aan de slag met het reparatieverzoekenproces via de Corporatie Cloud. Efficiënter en klantvriendelijker werken staan hierin centraal.
Stichting Woontij heeft in februari een workshop gevolgd waaruit door NCCW een businesscase is samengesteld. Naar aanleiding van deze businesscase heeft NCCW voorstellen gedaan tot het optimaliseren van het reparatieverzoekenproces via de Corporatie Cloud.
Het project omvat onder meer het mobiel werken van de buitendienstmedewerkers. Ook gaan aannemers onderdeel worden van het proces zodat er efficiënter met hen wordt samengewerkt. Daarnaast wordt het in 2015 voor klanten van Woontij mogelijk om zelf een reparatieverzoek in te plannen via een klantportaal op de website van Woontij.
Kortom reden voor de leden van het projectteam van Woontij en NCCW om bij de start taart te eten.
Bron: NCCW
Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van NCCW in de CorporatieGids 2014 te bekijken.
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine September 2024 - Digitale Transformatie Inhoud Madeleine Hamburg (Pré Wonen): De digitale transformatie is bij uitstek…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.