De Texelse woningcorporatie Stichting Woontij gaat aan de slag met het reparatieverzoekenproces via de Corporatie Cloud. Efficiënter en klantvriendelijker werken staan hierin centraal.
Stichting Woontij heeft in februari een workshop gevolgd waaruit door NCCW een businesscase is samengesteld. Naar aanleiding van deze businesscase heeft NCCW voorstellen gedaan tot het optimaliseren van het reparatieverzoekenproces via de Corporatie Cloud.
Het project omvat onder meer het mobiel werken van de buitendienstmedewerkers. Ook gaan aannemers onderdeel worden van het proces zodat er efficiënter met hen wordt samengewerkt. Daarnaast wordt het in 2015 voor klanten van Woontij mogelijk om zelf een reparatieverzoek in te plannen via een klantportaal op de website van Woontij.
Kortom reden voor de leden van het projectteam van Woontij en NCCW om bij de start taart te eten.
Bron: NCCW
Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van NCCW in de CorporatieGids 2014 te bekijken.
Wat is het toch ieder jaar een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En wat was deze 13e editie - afgelopen…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Juni 2024 - Klantdenken Inhoud Mara van Sluis (Parteon): Klantdenken vervlechten in onze verduurzamingsopgave Jurrian Koks en…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.