St. Joseph heeft de ambitie om haar dienstverlening en haar eigen bedrijfsvoering verder te digitaliseren en zo aan laten sluiten bij de moderne tijd. Onderdeel daarvan is een klantportaal waarin de huurder zelf zijn eigen zaken kan regelen, zijn informatie kan ophalen en de status van zijn verzoek(en) kan volgen (PIP).
Daarnaast wil St. Joseph een Kennisbank installeren en in gebruik gaan nemen, de ambitie om uiteindelijk een full-service klantportaal te realiseren kan SmartR alleen maar onderstrepen, een leuk project voor onze Smarties!
Bron: SmartR
Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van SmartR de CorporatieGids 2017 te bekijken
Zoals ieder jaar was het een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En de 2024-editie, de veertiende van het…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine - Juni 2025 Inhoud Gerrolt Ooijman (Wonion): Duurzaamheid als fundament van de organisatie Camiel Schuurmans (NabijWonen): Ouderwets…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.