Mijande wil haar bedrijfsvoering verbeteren. Onderdeel van dit programma is dat diverse primaire processen in met de ‘zaakfunctionaliteit’ van Itris-ViewPoint worden gefaciliteerd. SmartR gaat ze hier bij helpen. Aan de hand van de door SmartR ontwikkelde ‘best-practice’ en de huidige procesgang van Mijande worden de zaken gebouwd door SmartR gebouwd in ViewPoint.
De eerste processen zijn:
– Mutatieproces
– Klantcontact
– Sociale klacht
SmartR gaat het ideale proces beschrijven en ook inrichten. Een mooi staaltje van hoe wij denken en doen samenbrengen! Begin 2017 zullen wij de eerste zaken al opleveren.
Bron: SmartR
Klik hier om de bedrijfsprofielpagina van SmartR in de CorporatieGids 2016 te bekijken
Wat is het toch ieder jaar een voorrecht om CorporatiePlein te mogen organiseren. En wat was deze 13e editie - afgelopen…
www.corporatieplein.nlCorporatieGids Magazine Juni 2024 - Klantdenken Inhoud Mara van Sluis (Parteon): Klantdenken vervlechten in onze verduurzamingsopgave Jurrian Koks en…
Zoek en vind leveranciers en adviesbureaus die IT-diensten en oplossingen aanbieden aan woningcorporaties.